wp - grudzien 2016

H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

Brief.pl / Aktualności

Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(18-24 kwietnia)

 

Źródło: gemiusAdReal, rozpoczęte emisje reklam wideo online w ujęciu łączonym (in-display, in-stream, social video) na urządzeniach PC,

 

1. H&M

Komentarz poświęcony kampaniom z ubiegłego tygodnia zaczęłam pisać... już w jego połowie. A to dlatego, że po trzech dniach było niemal pewne, kto będzie numerem jeden − spot promujący tydzień recyklingu w H&M z piosenką M.I.A. Od poniedziałku prowadził w rankingu kreacji, wyprzedzając kilkukrotnie spot Zalando z drugiego miejsca.

Dzienne zasięgi na poziomie ponad 1,5 miliona użytkowników to niezwykły wynik a warto zwrócić uwagę, że został osiągnięty prawie wyłącznie emisją na WP.pl − player ze spotem osadzony był na stronie logowania do poczty WWW i towarzyszył mu screening. W sumie kampania dotarła do prawie 4 mln użytkowników w całym tygodniu, emitując spoty od poniedziałku do niedzieli o łącznej liczbie 22,6 mln odsłon.

2. Zalando

Drugie miejsce to także kampania z branży modowej − tym razem z obszaru e-commerce. Mowa oczywiście o Zalando, marce, która bardzo aktywnie reklamuje się wykorzystując nie tylko typowe e-commercowe powierzchnie kupowane w modelu performance, ale także wideo online.

To już druga kampania wideo Zalando tej wiosny. Tym razem firma promuje kolekcję damskich ubrań sportowych Ivy Park, reklamowaną przez Beyonce. Spoty były emitowane głównie na Youtube.com oraz Player.pl. W minionym tygodniu dotarły do 1,8 mln użytkowników z liczbą odsłon 3,5 mln.

 

3. Muszynianka

Trzecie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu, należy do Muszynianki, która emitowała te same spoty co tydzień temu. Tym razem udało jej się dotrzeć do 1,5 mln użytkowników.

Podobnie jak w ubiegłym tygodniu reklamę Muszynianki mogliśmy zobaczyć na Fakt.pl, Vod.pl i Player.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.