H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

Brief.pl / Aktualności

Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(18-24 kwietnia)

 

Źródło: gemiusAdReal, rozpoczęte emisje reklam wideo online w ujęciu łączonym (in-display, in-stream, social video) na urządzeniach PC,

 

1. H&M

Komentarz poświęcony kampaniom z ubiegłego tygodnia zaczęłam pisać... już w jego połowie. A to dlatego, że po trzech dniach było niemal pewne, kto będzie numerem jeden − spot promujący tydzień recyklingu w H&M z piosenką M.I.A. Od poniedziałku prowadził w rankingu kreacji, wyprzedzając kilkukrotnie spot Zalando z drugiego miejsca.

Dzienne zasięgi na poziomie ponad 1,5 miliona użytkowników to niezwykły wynik a warto zwrócić uwagę, że został osiągnięty prawie wyłącznie emisją na WP.pl − player ze spotem osadzony był na stronie logowania do poczty WWW i towarzyszył mu screening. W sumie kampania dotarła do prawie 4 mln użytkowników w całym tygodniu, emitując spoty od poniedziałku do niedzieli o łącznej liczbie 22,6 mln odsłon.

2. Zalando

Drugie miejsce to także kampania z branży modowej − tym razem z obszaru e-commerce. Mowa oczywiście o Zalando, marce, która bardzo aktywnie reklamuje się wykorzystując nie tylko typowe e-commercowe powierzchnie kupowane w modelu performance, ale także wideo online.

To już druga kampania wideo Zalando tej wiosny. Tym razem firma promuje kolekcję damskich ubrań sportowych Ivy Park, reklamowaną przez Beyonce. Spoty były emitowane głównie na Youtube.com oraz Player.pl. W minionym tygodniu dotarły do 1,8 mln użytkowników z liczbą odsłon 3,5 mln.

 

3. Muszynianka

Trzecie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu, należy do Muszynianki, która emitowała te same spoty co tydzień temu. Tym razem udało jej się dotrzeć do 1,5 mln użytkowników.

Podobnie jak w ubiegłym tygodniu reklamę Muszynianki mogliśmy zobaczyć na Fakt.pl, Vod.pl i Player.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?