H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

Brief.pl / Aktualności

Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(18-24 kwietnia)

 

Źródło: gemiusAdReal, rozpoczęte emisje reklam wideo online w ujęciu łączonym (in-display, in-stream, social video) na urządzeniach PC,

 

1. H&M

Komentarz poświęcony kampaniom z ubiegłego tygodnia zaczęłam pisać... już w jego połowie. A to dlatego, że po trzech dniach było niemal pewne, kto będzie numerem jeden − spot promujący tydzień recyklingu w H&M z piosenką M.I.A. Od poniedziałku prowadził w rankingu kreacji, wyprzedzając kilkukrotnie spot Zalando z drugiego miejsca.

Dzienne zasięgi na poziomie ponad 1,5 miliona użytkowników to niezwykły wynik a warto zwrócić uwagę, że został osiągnięty prawie wyłącznie emisją na WP.pl − player ze spotem osadzony był na stronie logowania do poczty WWW i towarzyszył mu screening. W sumie kampania dotarła do prawie 4 mln użytkowników w całym tygodniu, emitując spoty od poniedziałku do niedzieli o łącznej liczbie 22,6 mln odsłon.

2. Zalando

Drugie miejsce to także kampania z branży modowej − tym razem z obszaru e-commerce. Mowa oczywiście o Zalando, marce, która bardzo aktywnie reklamuje się wykorzystując nie tylko typowe e-commercowe powierzchnie kupowane w modelu performance, ale także wideo online.

To już druga kampania wideo Zalando tej wiosny. Tym razem firma promuje kolekcję damskich ubrań sportowych Ivy Park, reklamowaną przez Beyonce. Spoty były emitowane głównie na Youtube.com oraz Player.pl. W minionym tygodniu dotarły do 1,8 mln użytkowników z liczbą odsłon 3,5 mln.

 

3. Muszynianka

Trzecie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu, należy do Muszynianki, która emitowała te same spoty co tydzień temu. Tym razem udało jej się dotrzeć do 1,5 mln użytkowników.

Podobnie jak w ubiegłym tygodniu reklamę Muszynianki mogliśmy zobaczyć na Fakt.pl, Vod.pl i Player.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.