...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

H&M i Zalando z topowymi kampaniami wideo

Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników.

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(18-24 kwietnia)

 

Źródło: gemiusAdReal, rozpoczęte emisje reklam wideo online w ujęciu łączonym (in-display, in-stream, social video) na urządzeniach PC,

 

1. H&M

Komentarz poświęcony kampaniom z ubiegłego tygodnia zaczęłam pisać… już w jego połowie. A to dlatego, że po trzech dniach było niemal pewne, kto będzie numerem jeden − spot promujący tydzień recyklingu w H&M z piosenką M.I.A. Od poniedziałku prowadził w rankingu kreacji, wyprzedzając kilkukrotnie spot Zalando z drugiego miejsca.

Dzienne zasięgi na poziomie ponad 1,5 miliona użytkowników to niezwykły wynik a warto zwrócić uwagę, że został osiągnięty prawie wyłącznie emisją na WP.pl − player ze spotem osadzony był na stronie logowania do poczty WWW i towarzyszył mu screening. W sumie kampania dotarła do prawie 4 mln użytkowników w całym tygodniu, emitując spoty od poniedziałku do niedzieli o łącznej liczbie 22,6 mln odsłon.

2. Zalando

Drugie miejsce to także kampania z branży modowej − tym razem z obszaru e-commerce. Mowa oczywiście o Zalando, marce, która bardzo aktywnie reklamuje się wykorzystując nie tylko typowe e-commercowe powierzchnie kupowane w modelu performance, ale także wideo online.

To już druga kampania wideo Zalando tej wiosny. Tym razem firma promuje kolekcję damskich ubrań sportowych Ivy Park, reklamowaną przez Beyonce. Spoty były emitowane głównie na Youtube.com oraz Player.pl. W minionym tygodniu dotarły do 1,8 mln użytkowników z liczbą odsłon 3,5 mln.

 

3. Muszynianka

Trzecie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu, należy do Muszynianki, która emitowała te same spoty co tydzień temu. Tym razem udało jej się dotrzeć do 1,5 mln użytkowników.

Podobnie jak w ubiegłym tygodniu reklamę Muszynianki mogliśmy zobaczyć na Fakt.pl, Vod.pl i Player.pl.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF