Polsko-ukraiński startup w Wietnamie

Polsko-ukraiński startup w Wietnamie

Brief.pl / Aktualności

Startup Homsters, założony przez Ukrainkę i Polaka, zdobył 600 tys. dolarów dofinansowania od prywatnych inwestorów. Środki wesprą rozwój firmy w Południowo-Wschodniej Azji między innymi projekt TimHome, skierowany do wietnamskiego rynku nieruchomości.

-

Firma Homesters jest znana na rynkach Europy Wchodniej pod nazwą Prof Estate. Powstała dzięki pomysłowi przedsiębiorcy z Polski Andrzejowi Olejnikowi i twórczyni z Ukrainy Marii Ren. Aktualnie firma prężnie rozwija się i posiada biura w Kijowie, stolicy Kazachstanu Ałma Acie i wietnamskim mieście Ho Chi Minh. 

Pod egidą marki Homsters łączą się kilka oddzielnych projektów. Homsters.kz jest silnym graczem na rynku nieruchomości w Kazachstanie, oferuje klientom nowoczesne narzędzie, które modernizuje branże i ułatwia poszukiwanie domu lub mieszkania. Drugim projektem jest Prof Estate, firma działa między innymi na Ukrainie, w Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Hiszpanii i oferuje usługi związane z marketingiem cyfrowym. Swoją działalność firma kieruje głównie do deweloperów. 

Firma zdobyła 600 tyś. dolarów dofinansowania od prywatnych inwestorów z Wietnamu, USA, Francji, Polski, Czech, między innymi od Forum Capital.

Twórcy startupa Maria Ren i Andrzej Olejnik planują przeznaczyć środki na ekspansję na rynek nieruchomości w Południowo-Wschodniej Azji. Pierwszym krokiem jest uruchomiony w Wietnamie  trzeci projekt dla rynku nieruchomości. Jest podobnym rozwiązaniem do Homsters.kz z Kazachstanu, dostosowanym do potrzeb azjatyckiego klienta. Projekt wystartował pod nazwą TimHome.vn. Wietnam został wybrany jako następny kierunek do ekspansji międzynarodowej, ponieważ otwiera nowe szerokie możliwości pod względem technologicznym, ma dużą liczbę użytkowników internetu oraz wysokie zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania. 

Platforma TimHome szykuje się do rozpoczęcia dużej kampanii promocyjnej w drugim kwartale br. 

::

Foto: Fotolia/luzitanija

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.