Konkurs „Zaprojektuj swoją Warszawę“

Konkurs „Zaprojektuj swoją Warszawę“

Brief.pl / Aktualności

Organizator konferencji UX Poland UseLab we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa zapraszają designerów do udziału w konkursie „Zaprojektuj swoją Warszawę”. Konkurs trwa do 25 kwietnia br.

-

 

Celem konkursu jest zwiększenie świadomości obywatelskiej Warszawiaków. 

Pierwsze zadanie konkursowe polega na znalezieniu pomysłu, jak zwiększyć zainteresowania Warszawiaków głosowaniem na projekty z budżetu partycypacyjnego, drugie – jak zmienić podejście mieszkańców stolicy do kwestii segregowania odpadów. 

 

Żeby zgłosić swój pomysł, wystarczy pobrać brief z zadaniem konkursowym i przesłać swój  pomysł na adres konkurs.uxpoland@um.warszawa.plDo konkursu mogą się zgłaszać zarówno pojedyncze osoby, jak i zespoły.

Nagrodą jest możliwość wcielić swoje pomysły w życie. Zwycięzca otrzyma również wejściówki na konferencję UX Poland 2017.

 

 

 

Więcej informacji na temat konkursu

 

 

 

::

 

Foto: UX Poland

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.