Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Brief for Poland / Aktualności

Organizatorzy Welcome Festivalu 2013 przygotowali niespodziankę dla osób, które chcą uczestniczyć w imprezie. Wszyscy, którzy dzisiaj wypełnią formularz rejestracyjny - tj. 6 czerwca br. między godz. 10.00 a 11.00 - otrzymają bezpłatną kwartalną prenumeratę magazynu "Brief".

-

O przyznaniu nagrody decyduje godzina, o której potwierdzenie rejestracji dotrze do redakcji. Potwierdzenie jest wysyłane automatycznie po wypełnieniu formularza. Warunkiem otrzymania prenumeraty jest osobiste przybycie na Welcome Festival 2013.

Przypominamy, że udział w festiwalu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji: link do formularza online.

Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013.

Pełne informacje o imprezie oraz o konkursie Welcome 2013: http://welcomefestival.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.