Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Brief for Poland / Aktualności

Organizatorzy Welcome Festivalu 2013 przygotowali niespodziankę dla osób, które chcą uczestniczyć w imprezie. Wszyscy, którzy dzisiaj wypełnią formularz rejestracyjny - tj. 6 czerwca br. między godz. 10.00 a 11.00 - otrzymają bezpłatną kwartalną prenumeratę magazynu "Brief".

-

O przyznaniu nagrody decyduje godzina, o której potwierdzenie rejestracji dotrze do redakcji. Potwierdzenie jest wysyłane automatycznie po wypełnieniu formularza. Warunkiem otrzymania prenumeraty jest osobiste przybycie na Welcome Festival 2013.

Przypominamy, że udział w festiwalu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji: link do formularza online.

Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013.

Pełne informacje o imprezie oraz o konkursie Welcome 2013: http://welcomefestival.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?