Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Tylko dzisiaj szansa na bezpłatną prenumeratę magazynu "Brief"

Brief for Poland / Aktualności

Organizatorzy Welcome Festivalu 2013 przygotowali niespodziankę dla osób, które chcą uczestniczyć w imprezie. Wszyscy, którzy dzisiaj wypełnią formularz rejestracyjny - tj. 6 czerwca br. między godz. 10.00 a 11.00 - otrzymają bezpłatną kwartalną prenumeratę magazynu "Brief".

-

O przyznaniu nagrody decyduje godzina, o której potwierdzenie rejestracji dotrze do redakcji. Potwierdzenie jest wysyłane automatycznie po wypełnieniu formularza. Warunkiem otrzymania prenumeraty jest osobiste przybycie na Welcome Festival 2013.

Przypominamy, że udział w festiwalu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji: link do formularza online.

Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013.

Pełne informacje o imprezie oraz o konkursie Welcome 2013: http://welcomefestival.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.