wp - grudzien 2016

Wolves Summit skutecznie połączył startupy i inwestorów

Wolves Summit skutecznie połączył startupy i inwestorów

Brief.pl / Patronaty

13 kwietnia w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki zakończyła się dwudniowa konferencja Wolves Summit. W międzynarodowym wydarzeniu dla startupów, inwestorów i przedstawicieli korporacji skupionym na networkingu, innowacjach oraz nowych technologiach uczestniczyło ponad 2000 osób z całego świata.

-

2044 uczestników z ponad 50 krajów, 276 startupów prezentujących swoje innowacyjne pomysły i produkty przed 534 przedstawicielami korporacji i inwestorami z całego świata. 3028 przeprowadzonych spotkań 1:1. Dziesiątki godzin prelekcji na 3 scenach skupione na nowych technologiach, sprzedaży, marketingu i branży startupowej. Bilans konferencji jest imponujący tym bardziej, że pierwsza edycja odbyła się zaledwie rok temu. Wolves Summit zdołał na stałe wpisać się w kalendarze wszystkich osób związanych z międzynarodowym środowiskiem startupowym i inwestorskim.

– Od samego początku naszym celem było tworzenie jak najkorzystniejszych warunków dla biznesu i startupów. Między 11 a 13 kwietnia tego roku przez Wolves Summit przewinęło się ponad 2000 osób, każda poszukująca nowych ścieżek rozwoju swoich firm – wyjaśnia Barbara Piasek, CEO Wolves Summit – Jedną z kluczowych aktywności, jakie promujemy, jest networking. Umożliwia on startupom poznanie bardzo dużej liczby potencjalnych klientów i inwestorów w krótkim czasie – dodaje.

Networking na najwyższym poziomie

Uczestnicy konferencji otrzymali ogromne pole działania w zakresie poznawania nowych osób i nawiązywania kontaktów biznesowych. Aktywności networkingowe podczas Wolves Summit nie ograniczyły się jedynie do spontanicznych rozmów w holu albo podczas przerw na kawę. Organizatorzy jeszcze przed rozpoczęciem konferencji ustawili uczestnikom setki spotkań jeden na jeden. Ich celem było połączenie przedstawicieli startupów, inwestorów i przedstawicieli korporacji. Strefa tak zwanych Speed Dates cieszyła się ogromną popularnością i wypełniona była uczestnikami aż do oficjalnego zakończenia konferencji. Oprócz zaplanowanych spotkań goście Wolves Summit mogli prowadzić networking również w nieformalnych warunkach – podczas Networking Party. Impreza networkingowa w warszawskim klubie Bank przyciągnęła wielu uczestników Wolves Summit, którzy w mniej oficjalnych okolicznościach mieli szansę zapoznać się z interesującymi osobami. 

The Great Pitch

Gwoździem programu całej konferencji były prezentacje 276 startupów z 50 państw na sześciu scenach Kinoteki Pałacu Kultury i Nauki. 11 kwietnia wszystkie uczestniczące w Wolves Summit młode firmy technologiczne opowiadały o swoich projektach i pomysłach setkom inwestorów i przedstawicieli korporacji. Miały dokładnie 3 minuty. Nie jest to łatwe zadanie, więc szczególnie przydatne okazywały się webinary i szkolenia Piotra Buckiego dotyczące sztuki pitchowania, poprzedzające samą konferencję. Do finału przeszło wprawdzie tylko 9 firm, jednak zdecydowana większość, dzięki przeprowadzonym spotkaniom z inwestorami, już teraz może liczyć na wsparcie finansowe i rozwijać swoje produkty.

– Warsztaty, prelekcje i konkurs The Great Pitch, jak również Speed Dates z inwestorami były jeszcze lepsze, niż rok temu. Skorzystaliśmy ze wszystkich możliwości, jakie oferuje konferencja i planujemy pojawiać się na każdej kolejnej edycji wydarzenia – podsumowuje swoje doświadczenie podczas Wolves Summit Lance Gregorchuk ze startupu NoTaLiHo.

And the winner is...

Zwycięzca konkursu The Great Pitch, niemiecki startup SwipeStox, uzyskał finansowanie w wysokości $100 000. Ich aplikacja mobilna polegająca na social tradingu, w oczach sędziów okazała się najlepsza, a przedstawione rozwiązania najatrakcyjniejsze. Organizatorzy przewidzieli również nagrodę specjalną dla firm na wyższym etapie rozwoju, którą zdobył Twisto - czeski startup technologiczny oferujący szybkie kredyty przy zakupach online.

– To fantastyczne, że Wolves Summit stał się ważnym punktem na światowej mapie konferencji poświęconych startupom i inwestorom. Obserwujemy ogromny wzrost biznesowej dojrzałości i rywalizacji startupów pojawiających się na Wolves Summit. Dziś możemy go już porównać z Web Summit czy Noah. Cieszymy się, że od początku jesteśmy partnerem tego przedsięwzięcia – mówi Jan Wykrytowicz, Dyrektor Zarządzający TVN Ventures.

Wilki nie zwalniają tempa

Już w październiku 2016 r. w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Wolves Summit. Organizatorzy przewidują jeszcze większą liczbę uczestników i wzbogacenie samej konferencji o nowe moduły. Wszelkie informacje zostaną podane już wkrótce. Do zobaczenia na Wolves Summit!

Tagi:

WolvesSummit

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.