Oto najpopularniejsze spoty w sieci

Oto najpopularniejsze spoty w sieci

Brief.pl / Aktualności

W ostatnim tygodniu, 11−17 kwietnia 2016, najczęściej emitowanymi spotami w polskim internecie był zwiastun filmu “Piąta Fala”, teaserowa kampania Idea Banku i reklama wody mineralnej Muszynianka. Ten tydzień odnotował o jedną czwartą mniej emisji wideo online w porównaniu z poprzednim tygodniem.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO  W INTERNECIE

(11-17 kwietnia)

United International Pictures promował zwiastun filmu “Piąta fala”, który wszedł do kin w ubiegły piątek − 15 kwietnia. Kampania emitowana była na Facebooku oraz na platformie IPLA, gdzie łącznie odnotowała dotarcie na poziomie ponad 1,6 mln użytkowników i niemal 4 miliony emisji. 

Na drugim miejscu był spot Idea Banku, bardzo intensywnie emitowany w dni robocze ubiegłego tygodnia na serwisie YouTube i Facebooku, ze statystykami na poziomie 1,38 mln użytkowników i dwukrotnie większą liczbą emisji. W jednominutowym teaserowym spocie widzimy zespół grający na weselu kawałek o dość prostym tekście (“na na na…”), a na koniec słyszymy zapowiedź, że już wkrótce w telewizji i w internecie pojawi się nowa kampania Idea Banku. Na swoim kanale YouTube’owym Idea Bank zapowiedział − Nasze działania reklamowe będą promować nowy produkt dla przedsiębiorców. Chcemy w reklamach nawiązywać do biznesu muzycznego, w którym nie zawsze jest miejsce na artystyczne produkcje. Zapowiedź doczekała się rozwinięcia − faktycznie w tym tygodniu można zobaczyć kampanię kredytu firmowego z korzystnym oprocentowaniem, który ma zniechęcić przedsiębiorców do “chałturzenia”. Za koncepcję odpowiada agencja Brasil Warsaw. 




Na trzecim miejscu dość mało wyszukany wizualnie spot, promujący Muszyniankę jako wodę mineralną z magnezem. Kampania wystartowała 10 kwietnia. W mediaplanie znalazły się Grupa Onet, TVN i Cyfrowy Polsat (z widocznym udziałem placementów o tematyce sportowej). Spot w ubiegłym tygodniu odnotował 1,3 mln użytkowników i ponad 3 miliony emisji, będzie go można zobaczyć obejrzeć również w bieżącym tygodniu.


Trzeba przyznać, że w porównaniu do ubiegłego tygodnia statystyki pierwszej trójki nie rzucają na kolana. Kampania Samsunga Galaxy S7 (z ponad 4 milionowym dotarciem i 27 milionami rozpoczętych emisji) czy Axe (powyżej 3 milionów użytkowników i 11 milionów emisji) robiły zdecydowanie większe wrażenie. Cały tydzień (11-17 kwietnia) odnotował o jedną czwartą mniej emisji wideo online niż poprzedni tydzień (4-10 kwietnia). Pamiętajmy, że w przypadku badania gemiusAdReal mówimy o początkach emisji a dane są prezentowane w ujęciu łączonym (in-stream, in-display, social video).

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.