Co łączy biznes, startupy i jednorożce?

Co łączy biznes, startupy i jednorożce?

Brief.pl / Patronaty

Każdy, kto ma obiecujący pomysł na biznes, będzie mógł przedstawić go przedstawicielom wielkich korporacji, potencjalnym inwestorom i dużym firmom z kapitałem na rozwój. To główne założenie konkursu Start-up Challenge, którego finał nastąpi w maju, podczas konferencji European Start-up Days, wydarzenia towarzyszącego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Na stronie Start-up Days ruszyły zapisy. Udział w konkursie jest bezpłatny.

-

– Gdy mówimy o startupach, przychodzą na myśl takie marki jak Uber, Xiaomi, Airbnb czy Dropbox. Jestem przekonany, że jednym z kroków do stworzenia podobnych jednorożców, czyli firm wartych co najmniej miliard dolarów, jest zgłoszenie się do konkursu Start-up Challenge podczas European Start-up Days. Chcemy stworzyć Davos dla startupów dlatego warto być w Katowicach w dniach 19-20 maja. – zachęca Dariusz Żuk, prezes Business Link Poland, organizator European Start-up Days.

Autorzy 100 najciekawszych projektów zgłoszonych do konkursu Start-up Challenge zaprezentują swoje pomysły na biznes na specjalnie przygotowanych stoiskach tworzących Scale-up Alley European Start-up Days. Twórcy 40 najlepszych idei wystąpią na scenach prezentacyjnych Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz przed uczestnikami European Start-up Days w Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek. 

Zgłoszenia do Start-up Challenge przyjmowane są do 30 kwietnia br. 

Konkurs na najlepsze startupy jest okazją do prezentacji autorskich rozwiązań przed potencjalnymi partnerami biznesowymi, a także do skutecznej promocji – autorzy wyróżnionych inicjatyw będą mogli zwrócić uwagę opiniotwórczego audytorium obecnego na największej konferencji biznesowej Europy Centralnej.

European Start-up Days odbędą się w dniach 19-20 maja br. w Katowicach. Jest to wydarzenie łączące startupy i korporacje oraz organizacje wsparcia biznesu. Celem imprezy jest integracja środowiska młodych przedsiębiorców z ekspertami, prezesami dużych spółek, inwestorami i odnoszącymi sukcesy biznesmenami, którzy będą obecni na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach. 

Ósma edycja organizowanego przez Grupę PTWP Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbędzie się w dniach 18-20 maja 2016 r. w Katowicach. Trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących zgromadzi ponad siedem tysięcy gości z krajów europejskich, Azji i Afryki, reprezentantów biznesu, prezesów największych firm, decydentów, naukowców i praktyków, przedstawicieli świata polityki i samorządów.

 

 

Szczegółowe informacje na temat European Start-up Days  

Zgłoszenia do Start-up Challenge 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.