Kongres: Wolność (II edycja)

Kongres: Wolność (II edycja)

Brief for Poland / Aktualności

W dniach 7-8 czerwca br. Projekt: Polska wraz z Centrum Cyfrowym, Helsińską Fundacją Praw Człowieka, Kulturą Liberalną oraz Polską Przedsiębiorczą ponownie organizuje Kongres: Wolność, którego pierwsza edycja miała miejsce w 2010 roku.

-

Tym razem będzie to spojrzenie na Polskę z perspektywy młodego pokolenia. - Młodzi Polacy, których w największym stopniu będą dotykały decyzje podejmowane dzisiaj, nie mają realnego wpływu na swoją przyszłość. Chcemy to zmienić. Chcemy zobaczyć jaki kraj zrobiliby sobie ludzie wychowani w wolnej Polsce, w cyfrowym świecie. Chcemy zaprosić Państwo do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach, które będą się odbywać w trakcie Kongresu. Element debaty i wymiany poglądów jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ owocem II Kongresu Wolności ma być spis postulatów i propozycji, które będziemy starali się wdrożyć w czasie do następnego Kongresu - mówi Błażej Papiernik z Projekt: Polska, współorganizator wydarzenia.

Wydarzenie jest darmowe, ale wymagana jest rejestracja na kongreswolnosci.pl/rejestracja.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.