Polish-Swiss Innovation Days już w środę

Polish-Swiss Innovation Days już w środę

Brief.pl / Patronaty

Dnia 20 kwietnia 2016 roku, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się konferencja Polish-Swiss Innovation Day. Celem konferencji jest kontynuacja dialogu pomiędzy Szwajcarią a Polską o współpracy w zakresie innowacji i nauki, wymiana najlepszych praktyk oraz podkreślenie roli innowacji w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, zarówno w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, jak i globalnych korporacji.

-

W ramach tegorocznej konferencji zaplanowane zostały 3 debaty panelowe:
• Międzynarodowy wymiar innowacji
• Innowacje w praktyce w sektorze usług biznesowych
• Rozwój innowacji poprzez zamówienia publiczne

Debatom towarzyszyć będą wystąpienia, które mają być inspiracją do dyskusji panelach.

-Innowacje rodzą się z praktyki. Dlatego podczas konferencji Polish-Swiss Innovation Day 2016 chcielibyśmy dowiedzieć się od firm w jaki sposób odnoszą sukcesy: Czym jest dla nich innowacja? Jak połączyć świat biznesu ze światem nauki? Jaka powinna być rola państwa w zakresie wsparcia innowacji? Z kolei od praktyków z sektora usług profesjonalnych dowiemy się, jak Polsce udało się wyrosnąć na lidera innowacji w branży, która jeszcze do niedawna nie kojarzyła się z innowacją. Niezwykle ciekawie zapowiada się także dyskusja dotycząca roli zamówień publicznych w kontekście innowacyjności. Wiadomo już, że kryterium ceny nie prowadzi do wyboru ekonomicznie najlepszego rozwiązania. Tym bardziej chcielibyśmy wspólnie zastanowić się, czy możliwe jest stworzenie takiego systemu, który premiować będzie innowacyjne rozwiązania? - mówi Ulrich Schwendimann, Dyrektor Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, współorganizator konferencji.

Polish – Swiss Innovation Day to doskonały przykład jak organizować spotkania praktyków z naukowcami. A kluczem pobudzenia innowacyjności polskiej gospodarki jest zbudowanie solidnego pomostu w relacjach między nimi. Tylko dzięki takiej partnerskiej kooperacji idee, pomysły i badania prowadzone przez polskich naukowców przełożą się na konkretne usługi i produkty, które podniosą konkurencyjność naszej gospodarki – mówi Piotr Dardziński, podsekretarz stanu w MNiSW.

Za program merytoryczny konferencji odpowiada Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza wraz z Ambasadą Szwajcarii w Polsce, Ministerstwem Rozwoju oraz Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Swój udział w konferencji potwierdzili już Jadwiga Emilewicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju, dr Piotr Dardziński, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego i Johann Richard, Szwajcarskie Biuro Kosmosu. Ze świata biznesu udział w panelach dyskusyjnych wezmą zaś m.in. Zbigniew Palenica (Solaris), Christian Spichiger (Stadler), James Ottewill (ABB), Marcin Mazurowski (Roche), Angus Kidd (Credit Suisse) oraz Marek Szymański (Prezes Franke i Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej).

Szczegółowy program konferencji, nazwiska wszystkich prelegentów oraz formularz rejestracji znajdą Państwo na stronie polishswissinnovationday.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.