Nominacje w konkursie „Kampania Społeczna Roku” ogłoszone

Nominacje w konkursie „Kampania Społeczna Roku” ogłoszone

Brief.pl / Patronaty

Celem organizowanego co roku konkursu „Kampania Społeczna Roku” jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. 
W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2015 jury nominowało 57 kampanii. Laureatów poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.

-

W VIII edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 86 kampanii 
w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

-W tym roku wprowadziliśmy zmiany w systemie weryfikacji zgłoszeń. Nominowane kampanie wybrane zostały w procesie preselekcji – każdą kategorię oceniały grupy składające się z 3-4 jurorów – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna – Kolejne etapy głosowania to oceny indywidualne i obrady jury. Poziom nominowanych kampanii jest wysoki, więc wybór zwycięzców nie będzie łatwy – dodaje.

Jak co roku najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii "Świat" wybierze międzynarodowe jury,
a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” wybierali internauci 
za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne największą popularnością cieszyły się kampanie propagujące czytelnictwo książek – „Przeczytam 
52 książki w 2015 roku" i „Czyta bo ma daleko do domu”. Nominację otrzymały również kampania namawiająca do reagowania podczas napadu lub gwałtu „Możesz to zmienić”, „Śmieci na Wysokości”, czyli warszawska akcja sprzeciwiająca się wywieszaniu reklam wielkoformatowych na budynkach miasta oraz „Regionalny Portal Sportowy Grodzisk Sport News w Grodzisku Mazowieckim”.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.