Nominacje w konkursie „Kampania Społeczna Roku” ogłoszone

Nominacje w konkursie „Kampania Społeczna Roku” ogłoszone

Brief.pl / Patronaty

Celem organizowanego co roku konkursu „Kampania Społeczna Roku” jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. 
W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2015 jury nominowało 57 kampanii. Laureatów poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.

-

W VIII edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 86 kampanii 
w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

-W tym roku wprowadziliśmy zmiany w systemie weryfikacji zgłoszeń. Nominowane kampanie wybrane zostały w procesie preselekcji – każdą kategorię oceniały grupy składające się z 3-4 jurorów – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna – Kolejne etapy głosowania to oceny indywidualne i obrady jury. Poziom nominowanych kampanii jest wysoki, więc wybór zwycięzców nie będzie łatwy – dodaje.

Jak co roku najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii "Świat" wybierze międzynarodowe jury,
a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” wybierali internauci 
za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne największą popularnością cieszyły się kampanie propagujące czytelnictwo książek – „Przeczytam 
52 książki w 2015 roku" i „Czyta bo ma daleko do domu”. Nominację otrzymały również kampania namawiająca do reagowania podczas napadu lub gwałtu „Możesz to zmienić”, „Śmieci na Wysokości”, czyli warszawska akcja sprzeciwiająca się wywieszaniu reklam wielkoformatowych na budynkach miasta oraz „Regionalny Portal Sportowy Grodzisk Sport News w Grodzisku Mazowieckim”.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.