PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

Brief.pl / Patronaty

W dniach 26-27 kwietnia w Pradze odbędzie się konferencja PIAF, której celem jest prezentacja i omówienie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji w Europie i poza nią. W trakcie konferencji przyznane zostaną również nagrody PIAF Awards. W tym roku do walki o najwyższe wyróżnienia w konkursie stanie 61 agencji z 18 krajów świata. Zwycięzców wybierze międzynarodowe jury, którego przewodniczącym będzie Ben Tollet.

-

Agencją, która zyskała najwięcej nominacji, 12,jest BBDO Russia Group. Zadaniem jury będzie ocena 140 prac w 14 kategoriach.Najbardziej popularnymi kategoriami w tym roku okazały się być „Creating the Media” oraz „Audience Engagement”.

- Możemy spodziewać się wielu innowacyjnych rozwiązań. W ostatnich latach najsilniejszymi kategoriami były „Storytelling” oraz „Flash Impact”, w których zazwyczaj znajdowały się znakomite prace w tradycyjnych formatach – mówi Marek Hlavica, dyrektor festiwalu. Zgodnie z jego słowami, fakt ten jest dowodem na rosnące znaczenie kampanii treściowych z dużym stopniem interakcji z odbiorcą. Kategorie te charakteryzują się również mieszaniem rozwiązań z wielu pól komunikacji, od ATL-u, przez digital do PR-u.

Wśród najbardziej „egzotycznych” uczestników konkursu PIAF znalazły się agencje z Korei Południowej, Singapuru, Japonii oraz Kanady. Ceremonia wręczenia nagród będzie zwieńczeniem dwudniowej konferencji. Odbędzie się ona w podziemiach Pałacu Targów w Prace. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać 30 prelegentów z 10 krajów. Głównym tematem pierwszego dnia będzie marketing sportowy.

Pełna lista nominowanych oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.piafawards.com

Tagi:

PIAF

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.