wp - grudzien 2016

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

Brief.pl / Patronaty

W dniach 26-27 kwietnia w Pradze odbędzie się konferencja PIAF, której celem jest prezentacja i omówienie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji w Europie i poza nią. W trakcie konferencji przyznane zostaną również nagrody PIAF Awards. W tym roku do walki o najwyższe wyróżnienia w konkursie stanie 61 agencji z 18 krajów świata. Zwycięzców wybierze międzynarodowe jury, którego przewodniczącym będzie Ben Tollet.

-

Agencją, która zyskała najwięcej nominacji, 12,jest BBDO Russia Group. Zadaniem jury będzie ocena 140 prac w 14 kategoriach.Najbardziej popularnymi kategoriami w tym roku okazały się być „Creating the Media” oraz „Audience Engagement”.

- Możemy spodziewać się wielu innowacyjnych rozwiązań. W ostatnich latach najsilniejszymi kategoriami były „Storytelling” oraz „Flash Impact”, w których zazwyczaj znajdowały się znakomite prace w tradycyjnych formatach – mówi Marek Hlavica, dyrektor festiwalu. Zgodnie z jego słowami, fakt ten jest dowodem na rosnące znaczenie kampanii treściowych z dużym stopniem interakcji z odbiorcą. Kategorie te charakteryzują się również mieszaniem rozwiązań z wielu pól komunikacji, od ATL-u, przez digital do PR-u.

Wśród najbardziej „egzotycznych” uczestników konkursu PIAF znalazły się agencje z Korei Południowej, Singapuru, Japonii oraz Kanady. Ceremonia wręczenia nagród będzie zwieńczeniem dwudniowej konferencji. Odbędzie się ona w podziemiach Pałacu Targów w Prace. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać 30 prelegentów z 10 krajów. Głównym tematem pierwszego dnia będzie marketing sportowy.

Pełna lista nominowanych oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.piafawards.com

Tagi:

PIAF

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.