PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

Brief.pl / Patronaty

W dniach 26-27 kwietnia w Pradze odbędzie się konferencja PIAF, której celem jest prezentacja i omówienie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji w Europie i poza nią. W trakcie konferencji przyznane zostaną również nagrody PIAF Awards. W tym roku do walki o najwyższe wyróżnienia w konkursie stanie 61 agencji z 18 krajów świata. Zwycięzców wybierze międzynarodowe jury, którego przewodniczącym będzie Ben Tollet.

-

Agencją, która zyskała najwięcej nominacji, 12,jest BBDO Russia Group. Zadaniem jury będzie ocena 140 prac w 14 kategoriach.Najbardziej popularnymi kategoriami w tym roku okazały się być „Creating the Media” oraz „Audience Engagement”.

- Możemy spodziewać się wielu innowacyjnych rozwiązań. W ostatnich latach najsilniejszymi kategoriami były „Storytelling” oraz „Flash Impact”, w których zazwyczaj znajdowały się znakomite prace w tradycyjnych formatach – mówi Marek Hlavica, dyrektor festiwalu. Zgodnie z jego słowami, fakt ten jest dowodem na rosnące znaczenie kampanii treściowych z dużym stopniem interakcji z odbiorcą. Kategorie te charakteryzują się również mieszaniem rozwiązań z wielu pól komunikacji, od ATL-u, przez digital do PR-u.

Wśród najbardziej „egzotycznych” uczestników konkursu PIAF znalazły się agencje z Korei Południowej, Singapuru, Japonii oraz Kanady. Ceremonia wręczenia nagród będzie zwieńczeniem dwudniowej konferencji. Odbędzie się ona w podziemiach Pałacu Targów w Prace. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać 30 prelegentów z 10 krajów. Głównym tematem pierwszego dnia będzie marketing sportowy.

Pełna lista nominowanych oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.piafawards.com

Tagi:

PIAF

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.