PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

Brief.pl / Patronaty

W dniach 26-27 kwietnia w Pradze odbędzie się konferencja PIAF, której celem jest prezentacja i omówienie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji w Europie i poza nią. W trakcie konferencji przyznane zostaną również nagrody PIAF Awards. W tym roku do walki o najwyższe wyróżnienia w konkursie stanie 61 agencji z 18 krajów świata. Zwycięzców wybierze międzynarodowe jury, którego przewodniczącym będzie Ben Tollet.

-

Agencją, która zyskała najwięcej nominacji, 12,jest BBDO Russia Group. Zadaniem jury będzie ocena 140 prac w 14 kategoriach.Najbardziej popularnymi kategoriami w tym roku okazały się być „Creating the Media” oraz „Audience Engagement”.

- Możemy spodziewać się wielu innowacyjnych rozwiązań. W ostatnich latach najsilniejszymi kategoriami były „Storytelling” oraz „Flash Impact”, w których zazwyczaj znajdowały się znakomite prace w tradycyjnych formatach – mówi Marek Hlavica, dyrektor festiwalu. Zgodnie z jego słowami, fakt ten jest dowodem na rosnące znaczenie kampanii treściowych z dużym stopniem interakcji z odbiorcą. Kategorie te charakteryzują się również mieszaniem rozwiązań z wielu pól komunikacji, od ATL-u, przez digital do PR-u.

Wśród najbardziej „egzotycznych” uczestników konkursu PIAF znalazły się agencje z Korei Południowej, Singapuru, Japonii oraz Kanady. Ceremonia wręczenia nagród będzie zwieńczeniem dwudniowej konferencji. Odbędzie się ona w podziemiach Pałacu Targów w Prace. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać 30 prelegentów z 10 krajów. Głównym tematem pierwszego dnia będzie marketing sportowy.

Pełna lista nominowanych oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.piafawards.com

Tagi:

PIAF

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.