Prowokacyjnie o świecie marketingu, biznesu i designu

Prowokacyjnie o świecie marketingu, biznesu i designu

Brief.pl / Aktualności

Od 16 kwietnia do 11 czerwca, w bytomskim CSW Kronika będzie można obejrzeć niecodzienną wystawę „Dreams & Marketing”, autorstwa Dominika Cymera, ze zdjęciami Jacka Kołodziejskiego.

-

W powołanej na wystawie "sztucznej rzeczywistości", przypominającej prezentację reklamową, klientem stają się marzenia artysty, wraz z jego potrzebami i celami. Powstają przedsiębiorstwa i marki, które realizują strategie jego wyobraźni. Artysta używając infografik i zdjęć powstałych podczas wymyślonych z tej okazji sesji reklamowych, szkicowników projektanta i założeń marketingowych, snuje opowieść w trzech rozdziałach: Dreams Products, Startups i Moodboard.

Spacerując w wykreowanym świecie obejrzymy  m.in. tajemnicze marki jak automat sprzedający karnety na picie alkoholu "pod chmurką” Alkotak, sklep Celebuy czy nowatorskie produkty telesprzedaży, jak telefon transmitujący zapachy Isoap lub oziębiacze do kieliszków wódki.

- Wystawa jest kreacją potencjalnego świata, który mógłby istnieć, gdyby tylko osobiste marzenia zlecały mi zadania. Tylko one były moim klientem, zlecały i opiniowały lub korygowały moją pracę. Aby sprostać tym zadaniom - wykorzystałem narzędzia współczesnego marketingu - grafikę, design i reklamowe myślenie, którymi posługuję się w swojej codziennej pracy. Dla wyimaginowanych firm i produktów stworzyłem dedykowaną identyfikację wizualną, ilustracje oraz zorganizowałem profesjonalną sesję zdjęciową. Powstały m.in. citylighty, serwisy internetowe - wszystko co standardowo tworzą agencje reklamowe. Część z tych realizacji to moje dawne pomysły na biznes życia, a inne są po prostu echem wspomnień z lat młodości w PRL-u, kiedy to karmiłem się fantazjami, by zaspokoić swój konsumencki głód - mówi Dominik Cymer, autor wystawy.

Wystawa pod kuratelą Stanisława Rukszy, produkcja: Cyber Kids on Real.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.