Jak zwiększyć sprzedaż nie wydając na reklamę?

Jak zwiększyć sprzedaż nie wydając na reklamę?

Brief.pl / Inspiracje

Pytanie o to, jak poprawić wyniki sprzedaży męczy wielu przedsiębiorców i ich współpracowników. Od skuteczności metody, na jaką się zdecydują, bardzo często zależy dalsze funkcjonowanie firmy, a także utrzymanie bezcennych, pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, jak również renoma danej marki.

-
SPONSOROWANE

Trudne dylematy przedsiębiorców

Jest to bardzo poważny, złożony problem, z którym wcześniej czy później musi się zmierzyć każdy właściciel przedsiębiorstwa. Szukając sposobów na zwiększenie sprzedaży, bardzo często właściciele decydują się na kampanię reklamową, która jest popularną metodą stosowaną w celu poprawienia wyników w tym zakresie. Jej popularność jednak niekoniecznie oznacza skuteczność.

Dlatego też zanim zdecydujemy się na tak ryzykowną inwestycję, warto rozważyć inne możliwości, które, jak pokazują badania, okazują się być dużo skuteczniejszymi sposobami na zwiększenie sprzedaży. Mowa tutaj oczywiście o programach lojalnościowych, stosowanych obecnie jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi wsparcia sprzedaży dostępnych na rynku usług, o których poczytasz więcej na http://sodexolojalnosc.pl/lojalnosc/


Ekonomiczne rozwiązania ratujące budżet

Takie skuteczne rozwiązanie przedstawia firma Sodexo. Proponowane przez nią programy lojalnościowe to niezwykle skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, które doceniło już wielu przedsiębiorców. Programy lojalnościowe osiągają tak dobre wyniki między innymi za sprawą:

=> elastyczności,
=> kompleksowości,
=> profesjonalnego wsparcia specjalistów Sodexo (obejmują również wsparcie prawno-podatkowe),
=> rozbudowanych narzędzi komunikacyjnych,
=> obszernego katalogu nagród.

Wygrywają one z reklamą także jeśli chodzi o cenę i oczywiście wyniki. W programach firmy Sodexo organizator ponosi koszty związane wyłącznie z wynikami, a nie z samą obsługą przedsięwzięcia. Poza tym kampania reklamowa to droga i w rzeczywistości ryzykowna inwestycja. Przedsiębiorca nie ma praktycznie żadnego wpływu na jej wynik. Natomiast w przypadku programów lojalnościowych może on przez cały czas ich trwania na bieżąco monitorować przebieg akcji oraz kontaktować się z jego uczestnikami.

Ponadto na bieżąco docierają do niego raporty o osiąganych wynikach, dzięki którym ma on możliwość dokonywania zmian i poprawek wraz ze zmianą oczekiwań i sytuacji w firmie. Dobrym rozwiązaniem jest też opracowanie przez profesjonalistów firmy Sodexo specjalnego kalkulatora kosztów zwrotu inwestycji, który pozwala na zestawienie poniesionych kosztów z osiągniętymi wynikami.


Skuteczność poparta doświadczeniem - Sodexo

Tak kompleksowa i skuteczna propozycja firmy Sodexo to zasługa wieloletniego doświadczenia, które wyróżnia przedsiębiorstwo. Zasięg jego działania to aż 80 krajów całego świata i miliony zadowolonych klientów. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj również polityka firmy, a także zasady, które stanowią mocne filary przedsiębiorstwa, m.in. zasada „know-how”, czyli swobodna wymiana doświadczeń pomiędzy pracownikami. Wszystkie te elementy cechujące Sodexo to gwarancja skuteczności i profesjonalizmu, które znajdują odzwierciedlenie w proponowanych przez nią rozwiązaniach.

Przykładem jednego z nich może być obszerny katalog nagród opracowany przez firmę. Indywidualne projektowanie programów, które je wyróżnia, dotyczy nie tylko jasnego sprecyzowania grupy docelowej, ale i odpowiedniego doboru sposobów gratyfikacji aktywnych uczestników. Katalog obejmuje aż 1500 pozycji, które przez czas trwania programu widoczne są na specjalnej platformie on-line, dostępnej przez cały czas dla wszystkich biorących udział w akcji.

Dzięki temu klienci mogą sami wybierać, o którą nagrodę chcą zawalczyć i swobodnie wymieniać zgromadzone punkty. Ponadto doskonała logistyka programów lojalnościowych Sodexo obejmuje również bezpośrednią dostawę wybranej nagrody pod wskazany adres uczestnika. Takie personalne podejście do klienta pozwala na zwiększenie jego lojalności i przywiązania danej marce, w rezultacie skutecznie zwiększając sprzedaż.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?