Jak zwiększyć sprzedaż nie wydając na reklamę?

Jak zwiększyć sprzedaż nie wydając na reklamę?

Brief.pl / Inspiracje

Pytanie o to, jak poprawić wyniki sprzedaży męczy wielu przedsiębiorców i ich współpracowników. Od skuteczności metody, na jaką się zdecydują, bardzo często zależy dalsze funkcjonowanie firmy, a także utrzymanie bezcennych, pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, jak również renoma danej marki.

-
SPONSOROWANE

Trudne dylematy przedsiębiorców

Jest to bardzo poważny, złożony problem, z którym wcześniej czy później musi się zmierzyć każdy właściciel przedsiębiorstwa. Szukając sposobów na zwiększenie sprzedaży, bardzo często właściciele decydują się na kampanię reklamową, która jest popularną metodą stosowaną w celu poprawienia wyników w tym zakresie. Jej popularność jednak niekoniecznie oznacza skuteczność.

Dlatego też zanim zdecydujemy się na tak ryzykowną inwestycję, warto rozważyć inne możliwości, które, jak pokazują badania, okazują się być dużo skuteczniejszymi sposobami na zwiększenie sprzedaży. Mowa tutaj oczywiście o programach lojalnościowych, stosowanych obecnie jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi wsparcia sprzedaży dostępnych na rynku usług, o których poczytasz więcej na http://sodexolojalnosc.pl/lojalnosc/


Ekonomiczne rozwiązania ratujące budżet

Takie skuteczne rozwiązanie przedstawia firma Sodexo. Proponowane przez nią programy lojalnościowe to niezwykle skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, które doceniło już wielu przedsiębiorców. Programy lojalnościowe osiągają tak dobre wyniki między innymi za sprawą:

=> elastyczności,
=> kompleksowości,
=> profesjonalnego wsparcia specjalistów Sodexo (obejmują również wsparcie prawno-podatkowe),
=> rozbudowanych narzędzi komunikacyjnych,
=> obszernego katalogu nagród.

Wygrywają one z reklamą także jeśli chodzi o cenę i oczywiście wyniki. W programach firmy Sodexo organizator ponosi koszty związane wyłącznie z wynikami, a nie z samą obsługą przedsięwzięcia. Poza tym kampania reklamowa to droga i w rzeczywistości ryzykowna inwestycja. Przedsiębiorca nie ma praktycznie żadnego wpływu na jej wynik. Natomiast w przypadku programów lojalnościowych może on przez cały czas ich trwania na bieżąco monitorować przebieg akcji oraz kontaktować się z jego uczestnikami.

Ponadto na bieżąco docierają do niego raporty o osiąganych wynikach, dzięki którym ma on możliwość dokonywania zmian i poprawek wraz ze zmianą oczekiwań i sytuacji w firmie. Dobrym rozwiązaniem jest też opracowanie przez profesjonalistów firmy Sodexo specjalnego kalkulatora kosztów zwrotu inwestycji, który pozwala na zestawienie poniesionych kosztów z osiągniętymi wynikami.


Skuteczność poparta doświadczeniem - Sodexo

Tak kompleksowa i skuteczna propozycja firmy Sodexo to zasługa wieloletniego doświadczenia, które wyróżnia przedsiębiorstwo. Zasięg jego działania to aż 80 krajów całego świata i miliony zadowolonych klientów. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj również polityka firmy, a także zasady, które stanowią mocne filary przedsiębiorstwa, m.in. zasada „know-how”, czyli swobodna wymiana doświadczeń pomiędzy pracownikami. Wszystkie te elementy cechujące Sodexo to gwarancja skuteczności i profesjonalizmu, które znajdują odzwierciedlenie w proponowanych przez nią rozwiązaniach.

Przykładem jednego z nich może być obszerny katalog nagród opracowany przez firmę. Indywidualne projektowanie programów, które je wyróżnia, dotyczy nie tylko jasnego sprecyzowania grupy docelowej, ale i odpowiedniego doboru sposobów gratyfikacji aktywnych uczestników. Katalog obejmuje aż 1500 pozycji, które przez czas trwania programu widoczne są na specjalnej platformie on-line, dostępnej przez cały czas dla wszystkich biorących udział w akcji.

Dzięki temu klienci mogą sami wybierać, o którą nagrodę chcą zawalczyć i swobodnie wymieniać zgromadzone punkty. Ponadto doskonała logistyka programów lojalnościowych Sodexo obejmuje również bezpośrednią dostawę wybranej nagrody pod wskazany adres uczestnika. Takie personalne podejście do klienta pozwala na zwiększenie jego lojalności i przywiązania danej marce, w rezultacie skutecznie zwiększając sprzedaż.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.