Top 10 kampanii wideo

Top 10 kampanii wideo

Brief.pl / Wiedza

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Zapraszamy do śledzenia cotygodniowych rankingów najskuteczniejszych reklamodawców. W każdy wtorek będziemy publikować dane pochodzące z badania gemiusAdReal, prowadzonego przez firmę Gemius.

-

 

 

Najczęściej oglądany spot wideo online w ubiegłym tygodniu promował smartfony Samsung Galaxy S7 i S7 edge. Kreacja zanotowała ponad 27 milionów emisji i dotarła do 4 milionów real users (4-10 kwietnia), co oznacza, że spot był emitowany co piątemu internaucie używającemu przeglądarek na urządzeniach PC. Spot wyświetlany jest od 3 kwietnia 2016.

 

 

Na drugim miejscu widzimy kampanię Axe, która dotarła do niemal 3,3 milionów real users i odnotowała ponad 11 milionów emisji. Trwający 1 minutę spot, promujący całą linię pielęgnacji dla mężczyzn po hasłem “Find Your Magic”, zadebiutował w styczniu w Stanach Zjednoczonych, między innymi podczas Super Bowl, a w polskim internecie wyświetlany jest od 31 marca 2016. Pełnej kreacji towarzyszyła emisja jej krótszych fragmentów.

 

 

Na podium znalazł się również 30-sekundowy spot T-mobile z Tomaszem Kotem i Kingą Preis, z końcowym komunikatem promującym certyfikat “Best in test”. Kampania widoczna jest od 16 marca. To jedyna polska produkcja w pierwszej trójce. Warto dodać, że w tym samym czasie na Facebooku emitowany był film, pokazujący kulisy powstawania spotu, a także kilka krótszych wersji kreacji.

 

::

źródło: Gemius

foto: Fotolia.com // autor: apinan

wypowiedź ekspercka: Marta Sułkiewicz 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.