Top 10 kampanii wideo

Top 10 kampanii wideo

Brief.pl / Wiedza

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Zapraszamy do śledzenia cotygodniowych rankingów najskuteczniejszych reklamodawców. W każdy wtorek będziemy publikować dane pochodzące z badania gemiusAdReal, prowadzonego przez firmę Gemius.

-

 

 

Najczęściej oglądany spot wideo online w ubiegłym tygodniu promował smartfony Samsung Galaxy S7 i S7 edge. Kreacja zanotowała ponad 27 milionów emisji i dotarła do 4 milionów real users (4-10 kwietnia), co oznacza, że spot był emitowany co piątemu internaucie używającemu przeglądarek na urządzeniach PC. Spot wyświetlany jest od 3 kwietnia 2016.

 

 

Na drugim miejscu widzimy kampanię Axe, która dotarła do niemal 3,3 milionów real users i odnotowała ponad 11 milionów emisji. Trwający 1 minutę spot, promujący całą linię pielęgnacji dla mężczyzn po hasłem “Find Your Magic”, zadebiutował w styczniu w Stanach Zjednoczonych, między innymi podczas Super Bowl, a w polskim internecie wyświetlany jest od 31 marca 2016. Pełnej kreacji towarzyszyła emisja jej krótszych fragmentów.

 

 

Na podium znalazł się również 30-sekundowy spot T-mobile z Tomaszem Kotem i Kingą Preis, z końcowym komunikatem promującym certyfikat “Best in test”. Kampania widoczna jest od 16 marca. To jedyna polska produkcja w pierwszej trójce. Warto dodać, że w tym samym czasie na Facebooku emitowany był film, pokazujący kulisy powstawania spotu, a także kilka krótszych wersji kreacji.

 

::

źródło: Gemius

foto: Fotolia.com // autor: apinan

wypowiedź ekspercka: Marta Sułkiewicz 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.