wp - grudzien 2016

Top 10 kampanii wideo

Top 10 kampanii wideo

Brief.pl / Wiedza

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Zapraszamy do śledzenia cotygodniowych rankingów najskuteczniejszych reklamodawców. W każdy wtorek będziemy publikować dane pochodzące z badania gemiusAdReal, prowadzonego przez firmę Gemius.

-

 

 

Najczęściej oglądany spot wideo online w ubiegłym tygodniu promował smartfony Samsung Galaxy S7 i S7 edge. Kreacja zanotowała ponad 27 milionów emisji i dotarła do 4 milionów real users (4-10 kwietnia), co oznacza, że spot był emitowany co piątemu internaucie używającemu przeglądarek na urządzeniach PC. Spot wyświetlany jest od 3 kwietnia 2016.

 

 

Na drugim miejscu widzimy kampanię Axe, która dotarła do niemal 3,3 milionów real users i odnotowała ponad 11 milionów emisji. Trwający 1 minutę spot, promujący całą linię pielęgnacji dla mężczyzn po hasłem “Find Your Magic”, zadebiutował w styczniu w Stanach Zjednoczonych, między innymi podczas Super Bowl, a w polskim internecie wyświetlany jest od 31 marca 2016. Pełnej kreacji towarzyszyła emisja jej krótszych fragmentów.

 

 

Na podium znalazł się również 30-sekundowy spot T-mobile z Tomaszem Kotem i Kingą Preis, z końcowym komunikatem promującym certyfikat “Best in test”. Kampania widoczna jest od 16 marca. To jedyna polska produkcja w pierwszej trójce. Warto dodać, że w tym samym czasie na Facebooku emitowany był film, pokazujący kulisy powstawania spotu, a także kilka krótszych wersji kreacji.

 

::

źródło: Gemius

foto: Fotolia.com // autor: apinan

wypowiedź ekspercka: Marta Sułkiewicz 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.