Najpopularniejsze reklamy na YouTube

Najpopularniejsze reklamy na YouTube

Brief.pl / Inspiracje

Reklama kampanii Dove Prawdziwe Piękno, Kobe Bryant i Messi na pokładzie tureckich linii lotniczych oraz taniec Baby&me Evian to kreacje, które znalazły się na podium rankingu reklam YouTube.

-

Wśród nich znajdziemy również m.in. reklamy Pepsi, PlayStation czy Call of Duty. Ranking obejmuje reklamy o zasięgu globalnym, umieszczone w serwisie YouTube w okresie od 1 marca 2012 roku do 30 kwietnia 2013 roku.

Google przedstawiło globalny ranking 10 najbardziej popularnych i angażujących reklam w serwisie YouTube, które od czasu ostatniej edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes zdobyły serca internautów. Tworząc listę, obrano podejście ilościowe, uwzględniające liczbę globalnych odsłon oraz stosunek wyświetleń płatnych do wyświetleń organicznych.

Top lista 10 najbardziej popularnych reklam na YouTube:

1. Dove Real Beauty Sketches

Agencja kreatywna: Ogilvy Brazil          

Dom mediowy: PHD, Mindshare

2. Kobe vs Messi: Legends on Board - Turkish Airlines

Agencja kreatywna: Alametifarika

3. Baby&me (Evian)

Agencja kreatywna:  Havas

Dom mediowy: BETC        

4. Surpise - Call of Duty Live Action Trailer

Agencja kreatywna: 72andSunny          

Dom mediowy: OMD

5. Pepsi Max & Jeff Gordon Present: "Test Drive"

Agencja kreatywna: TBWA\Chiat\Day

Dom mediowy: OMD

 6. Child of the 90s (Internet Explorer)

Agencja kreatywna: Microsoft with Column Five   

Dom mediowy: Starcom MediaVest

7. PlayStation 4

Agencja kreatywna: Sony Computer Entertainment North America

Dom mediowy: Deutsch Inc.

8. Pepsi Max & Kyrie Irving Present: "Uncle Drew"

Agencja kreatywna: The Marketing Arm/Davie Brown Entertainment (Los Angeles)        

Dom mediowy: OMD

9. GoPro Hero3: Black Edition - Smaller, Lighter and 2X More Powerful

Agencja kreatywna: GoPro Media Team

Dom mediowy: PPC Associates    

10. Go Google: Google Drive

Agencja kreatywna: Goodby, Silverstein & Partners

Dom mediowy: Essence     

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.