Najpopularniejsze reklamy na YouTube

Najpopularniejsze reklamy na YouTube

Brief.pl / Inspiracje

Reklama kampanii Dove Prawdziwe Piękno, Kobe Bryant i Messi na pokładzie tureckich linii lotniczych oraz taniec Baby&me Evian to kreacje, które znalazły się na podium rankingu reklam YouTube.

-

Wśród nich znajdziemy również m.in. reklamy Pepsi, PlayStation czy Call of Duty. Ranking obejmuje reklamy o zasięgu globalnym, umieszczone w serwisie YouTube w okresie od 1 marca 2012 roku do 30 kwietnia 2013 roku.

Google przedstawiło globalny ranking 10 najbardziej popularnych i angażujących reklam w serwisie YouTube, które od czasu ostatniej edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes zdobyły serca internautów. Tworząc listę, obrano podejście ilościowe, uwzględniające liczbę globalnych odsłon oraz stosunek wyświetleń płatnych do wyświetleń organicznych.

Top lista 10 najbardziej popularnych reklam na YouTube:

1. Dove Real Beauty Sketches

Agencja kreatywna: Ogilvy Brazil          

Dom mediowy: PHD, Mindshare

2. Kobe vs Messi: Legends on Board - Turkish Airlines

Agencja kreatywna: Alametifarika

3. Baby&me (Evian)

Agencja kreatywna:  Havas

Dom mediowy: BETC        

4. Surpise - Call of Duty Live Action Trailer

Agencja kreatywna: 72andSunny          

Dom mediowy: OMD

5. Pepsi Max & Jeff Gordon Present: "Test Drive"

Agencja kreatywna: TBWA\Chiat\Day

Dom mediowy: OMD

 6. Child of the 90s (Internet Explorer)

Agencja kreatywna: Microsoft with Column Five   

Dom mediowy: Starcom MediaVest

7. PlayStation 4

Agencja kreatywna: Sony Computer Entertainment North America

Dom mediowy: Deutsch Inc.

8. Pepsi Max & Kyrie Irving Present: "Uncle Drew"

Agencja kreatywna: The Marketing Arm/Davie Brown Entertainment (Los Angeles)        

Dom mediowy: OMD

9. GoPro Hero3: Black Edition - Smaller, Lighter and 2X More Powerful

Agencja kreatywna: GoPro Media Team

Dom mediowy: PPC Associates    

10. Go Google: Google Drive

Agencja kreatywna: Goodby, Silverstein & Partners

Dom mediowy: Essence     

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.