LEAN STARTUP – program szkolenia

LEAN STARTUP – program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, gdy tradycyjny sposób tworzenia produktów nie działa? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak się ono wiąże z Lean Startup? Na te i inne pytania odpowiemy już 1 czerwca na szkoleniu "LEAN STARTUP – od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji".

-

KIEDY?

- 1 czerwca

GDZIE?

Business Link PGE Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
Warszawa

 

Inwestycja:

1350 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<

::

UWAGA!

Wyjątkowa okazja 3za2 - przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie - płaci się tylko za 2 osoby.

W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać "3za2".

Promocja trwa do 22 maja. Liczba miejsc ograniczona.

 

PROGRAM:


9:00 – 9:10
Powitanie


9:10-10:10
„Lean Startup – od tworzenia nowych produktów do kultury innowacyjności w organizacji”  - Bartosz Janowicz


10:10-10:30
Przerwa


10:30-11:30
„Czas na rewolucję CX” - Małgorzata Nowak


11:30 – 12:40
Unconference - Facylitowana wymiana doświadczeń uczestników wokół realnych przypadków.


12:40 – 13:40
Lunch


13:40-14:40
„Agile – czy to sprawdzony przepis na skuteczną pracę w niepewnych warunkach czy tylko kawałek układanki? - Łukasz Szóstek


14:40-15:00
Przerwa


15:00-16:00
„Czy growth hacker zastąpi Twojego dyrektora marketingu?” - Arek Morawski

 

***

PRELEGENCI:

  • Bartosz Janowicz, właściciel firmy Proinnovate, ekspert ds. Lean Startup i wdrażania kultury organizacyjnej opartej na przedsiębiorczości i innowacyjności

  • Małgorzata Nowak, senior consultant w firmie Innovatika, wcześniej product manager, T-Mobile Polska. Ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości dla klientów

  • Łukasz Szóstek, ekspert w tworzeniu przejrzystych celów i strategii oraz skutecznego dostarczania ich rezultatów. Zdecydowany, lecz nieortodoskyjny zwolennik podejścia Agile oraz Lean.

  • Arek Morawski, były pracownik wielu agencji (PR, social media, 360). Praktyk i pasjonat growth hackingu. Obecnie zarządza marketingiem w software house'ie The Masters

 

::

Foto: Fotolia.com // Autor: Rawpixel.com

Tagi:

Lean Startup

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.