wp - grudzien 2016

LEAN STARTUP – program szkolenia

LEAN STARTUP – program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, gdy tradycyjny sposób tworzenia produktów nie działa? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak się ono wiąże z Lean Startup? Na te i inne pytania odpowiemy już 1 czerwca na szkoleniu "LEAN STARTUP – od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji".

-

KIEDY?

- 1 czerwca

GDZIE?

Business Link PGE Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
Warszawa

 

Inwestycja:

1350 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<

::

UWAGA!

Wyjątkowa okazja 3za2 - przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie - płaci się tylko za 2 osoby.

W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać "3za2".

Promocja trwa do 22 maja. Liczba miejsc ograniczona.

 

PROGRAM:


9:00 – 9:10
Powitanie


9:10-10:10
„Lean Startup – od tworzenia nowych produktów do kultury innowacyjności w organizacji”  - Bartosz Janowicz


10:10-10:30
Przerwa


10:30-11:30
„Czas na rewolucję CX” - Małgorzata Nowak


11:30 – 12:40
Unconference - Facylitowana wymiana doświadczeń uczestników wokół realnych przypadków.


12:40 – 13:40
Lunch


13:40-14:40
„Agile – czy to sprawdzony przepis na skuteczną pracę w niepewnych warunkach czy tylko kawałek układanki? - Łukasz Szóstek


14:40-15:00
Przerwa


15:00-16:00
„Czy growth hacker zastąpi Twojego dyrektora marketingu?” - Arek Morawski

 

***

PRELEGENCI:

  • Bartosz Janowicz, właściciel firmy Proinnovate, ekspert ds. Lean Startup i wdrażania kultury organizacyjnej opartej na przedsiębiorczości i innowacyjności

  • Małgorzata Nowak, senior consultant w firmie Innovatika, wcześniej product manager, T-Mobile Polska. Ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości dla klientów

  • Łukasz Szóstek, ekspert w tworzeniu przejrzystych celów i strategii oraz skutecznego dostarczania ich rezultatów. Zdecydowany, lecz nieortodoskyjny zwolennik podejścia Agile oraz Lean.

  • Arek Morawski, były pracownik wielu agencji (PR, social media, 360). Praktyk i pasjonat growth hackingu. Obecnie zarządza marketingiem w software house'ie The Masters

 

::

Foto: Fotolia.com // Autor: Rawpixel.com

Tagi:

Lean Startup

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.