LEAN STARTUP – program szkolenia

LEAN STARTUP – program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, gdy tradycyjny sposób tworzenia produktów nie działa? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak się ono wiąże z Lean Startup? Na te i inne pytania odpowiemy już 1 czerwca na szkoleniu "LEAN STARTUP – od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji".

-

KIEDY?

- 1 czerwca

GDZIE?

Business Link PGE Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
Warszawa

 

Inwestycja:

1350 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<

::

UWAGA!

Wyjątkowa okazja 3za2 - przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie - płaci się tylko za 2 osoby.

W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać "3za2".

Promocja trwa do 22 maja. Liczba miejsc ograniczona.

 

PROGRAM:


9:00 – 9:10
Powitanie


9:10-10:10
„Lean Startup – od tworzenia nowych produktów do kultury innowacyjności w organizacji”  - Bartosz Janowicz


10:10-10:30
Przerwa


10:30-11:30
„Czas na rewolucję CX” - Małgorzata Nowak


11:30 – 12:40
Unconference - Facylitowana wymiana doświadczeń uczestników wokół realnych przypadków.


12:40 – 13:40
Lunch


13:40-14:40
„Agile – czy to sprawdzony przepis na skuteczną pracę w niepewnych warunkach czy tylko kawałek układanki? - Łukasz Szóstek


14:40-15:00
Przerwa


15:00-16:00
„Czy growth hacker zastąpi Twojego dyrektora marketingu?” - Arek Morawski

 

***

PRELEGENCI:

  • Bartosz Janowicz, właściciel firmy Proinnovate, ekspert ds. Lean Startup i wdrażania kultury organizacyjnej opartej na przedsiębiorczości i innowacyjności

  • Małgorzata Nowak, senior consultant w firmie Innovatika, wcześniej product manager, T-Mobile Polska. Ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości dla klientów

  • Łukasz Szóstek, ekspert w tworzeniu przejrzystych celów i strategii oraz skutecznego dostarczania ich rezultatów. Zdecydowany, lecz nieortodoskyjny zwolennik podejścia Agile oraz Lean.

  • Arek Morawski, były pracownik wielu agencji (PR, social media, 360). Praktyk i pasjonat growth hackingu. Obecnie zarządza marketingiem w software house'ie The Masters

 

::

Foto: Fotolia.com // Autor: Rawpixel.com

Tagi:

Lean Startup

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.