Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Brief.pl / Technologie

Jedna ze szkół średnich w Japonii, działających w systemie on-line, zaprosiła uczniów do celebrowania rozpoczęcia nauki w nietypowej formie. Pokonywanie setek mil po to tylko, aby dotrzeć na kampus, wydaje się być dziś całkowicie zbyteczne. VR skutecznie redukuje kilometry.

-

Ceremonia rozpoczęcia roku szkolnego jest ważnym momentem w życiu każdego japońskiego ucznia. Jak się jednak okazuje, tradycyjna forma tego spotkania może odejść do lamusa. N High School, prowadzona przez firmę wydawniczą Kadokawa Dwango Corp, poinformowała, że 73 z 1482. pierwszaków zgromadziło się w popularnym lokalu w Tokio i wzięło udział w wirtualnej uroczystości. Na każdego uczestnika czekały gogle Gear VR, dzięki którym wszyscy mogli jednocześnie przenieść się na wystąpienie dyrektora szkoły oraz zwiedzić kampus w Okinawa.

N High School to nowa koncepcja edukacyjna, która zakłada, możliwie jak największą, wygodę kształcenia. Większość wykładów dostępnych jest on-line w formie wideo. Istnieje możliwość korzystania ze wszystkich materiałów w dogodnym dla ucznia momencie, a każdy moduł zakończony jest testami, również dostępnymi przez internet. Taka forma edukacji w bardzo dużym stopniu ogranicza kontakt pedagogów z ich wychowankami. Zgodnie z wymogami ministerstwa edukacji pojawienie się na kampusie w Okinawa jest obowiązkowe 5 razy do roku, w wyznaczonych terminach. 

 


::

Foto: vrscout.com

Tagi:

VR Gear VR

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.