Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Brief.pl / Technologie

Jedna ze szkół średnich w Japonii, działających w systemie on-line, zaprosiła uczniów do celebrowania rozpoczęcia nauki w nietypowej formie. Pokonywanie setek mil po to tylko, aby dotrzeć na kampus, wydaje się być dziś całkowicie zbyteczne. VR skutecznie redukuje kilometry.

-

Ceremonia rozpoczęcia roku szkolnego jest ważnym momentem w życiu każdego japońskiego ucznia. Jak się jednak okazuje, tradycyjna forma tego spotkania może odejść do lamusa. N High School, prowadzona przez firmę wydawniczą Kadokawa Dwango Corp, poinformowała, że 73 z 1482. pierwszaków zgromadziło się w popularnym lokalu w Tokio i wzięło udział w wirtualnej uroczystości. Na każdego uczestnika czekały gogle Gear VR, dzięki którym wszyscy mogli jednocześnie przenieść się na wystąpienie dyrektora szkoły oraz zwiedzić kampus w Okinawa.

N High School to nowa koncepcja edukacyjna, która zakłada, możliwie jak największą, wygodę kształcenia. Większość wykładów dostępnych jest on-line w formie wideo. Istnieje możliwość korzystania ze wszystkich materiałów w dogodnym dla ucznia momencie, a każdy moduł zakończony jest testami, również dostępnymi przez internet. Taka forma edukacji w bardzo dużym stopniu ogranicza kontakt pedagogów z ich wychowankami. Zgodnie z wymogami ministerstwa edukacji pojawienie się na kampusie w Okinawa jest obowiązkowe 5 razy do roku, w wyznaczonych terminach. 

 


::

Foto: vrscout.com

Tagi:

VR Gear VR

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.