Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Szkolna (wirtualna) rzeczywistość

Brief.pl / Technologie

Jedna ze szkół średnich w Japonii, działających w systemie on-line, zaprosiła uczniów do celebrowania rozpoczęcia nauki w nietypowej formie. Pokonywanie setek mil po to tylko, aby dotrzeć na kampus, wydaje się być dziś całkowicie zbyteczne. VR skutecznie redukuje kilometry.

-

Ceremonia rozpoczęcia roku szkolnego jest ważnym momentem w życiu każdego japońskiego ucznia. Jak się jednak okazuje, tradycyjna forma tego spotkania może odejść do lamusa. N High School, prowadzona przez firmę wydawniczą Kadokawa Dwango Corp, poinformowała, że 73 z 1482. pierwszaków zgromadziło się w popularnym lokalu w Tokio i wzięło udział w wirtualnej uroczystości. Na każdego uczestnika czekały gogle Gear VR, dzięki którym wszyscy mogli jednocześnie przenieść się na wystąpienie dyrektora szkoły oraz zwiedzić kampus w Okinawa.

N High School to nowa koncepcja edukacyjna, która zakłada, możliwie jak największą, wygodę kształcenia. Większość wykładów dostępnych jest on-line w formie wideo. Istnieje możliwość korzystania ze wszystkich materiałów w dogodnym dla ucznia momencie, a każdy moduł zakończony jest testami, również dostępnymi przez internet. Taka forma edukacji w bardzo dużym stopniu ogranicza kontakt pedagogów z ich wychowankami. Zgodnie z wymogami ministerstwa edukacji pojawienie się na kampusie w Okinawa jest obowiązkowe 5 razy do roku, w wyznaczonych terminach. 

 


::

Foto: vrscout.com

Tagi:

VR Gear VR

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.