Social Media Convent już w kwietniu w Gdańsku!

Social Media Convent już w kwietniu w Gdańsku!

Brief.pl / Patronaty

Dwa dni wykładów, 40 prelegentów, 400 uczestników, dwie debaty, konkursy, festiwal case study, warsztaty, pokaz talentów osób z branży social media, z którego dochód przeznaczony będzie na cele charytatywne, minitargi z udziałem firm branży social media i startupowej oraz przedstawicieli znanych firm, a także networking. Tak zapowiada się tegoroczna, czwarta już edycja konferencji Social Media Convent, która odbędzie się 21-22 kwietnia 2016 w Gdańsku. Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli m.in.: Fergus O’Hare – przedstawiciel Facebooka, Philippe González – twórca społeczności Instagramers.com skupionej wokół aplikacji Instagram, Mark Little i Tom Fox – przedstawiciele amerykańskiego Twittera czy Yan Luong związany z Międzynarodowym Komitetem Czerwonego Krzyża (ICRC).

-

O wpływie monitoringu mediów na generowanie sprzedaży; o sporcie i możliwościach działań marek przy okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro; o polskich „Boomersach”; wyborach czy wreszcie o tym, w jaki sposób tworzyć dobre wideo w social mediach – to tylko niektóre z tematów, które poruszone zostaną w trakcie czwartego Social Media Convent. Odbywające się w Gdańsku wydarzenie rokrocznie gromadzi przedstawicieli największych sieci społecznościowych oraz firmy wykorzystujące social media w komunikacji z klientem. 

Tegoroczna edycja to ponownie maraton prelekcji przeplatanych nielicznymi minutowymi wystąpieniami reklamowymi, tzw. pitchami. Nie zabraknie też możliwości skorzystania z Tweet Shopu, czyli sklepu, w którym za gadżety Twittera płaci się wysłaniem tweeta. Po raz czwarty odbędzie się również Case Study Festival, czyli konkurs wyłaniający najlepsze kampanie wykorzystujące potencjał social media, który w tym roku wzbogaci się o nowe, niezwykłe statuetki zaprojektowane przez artystkę Emilię Kohut i ufundowane przez Miasto Gdańsk. Nowością są również prowadzone przez ekspertów, w Philippe Gonzáleza i Yana Luonga, warsztaty oraz strefa wystawiennicza – Social Media EXPO (zapisy trwają). Pojawią się także debaty z udziałem specjalistów – pierwsza na temat tego, co wolno w social media; druga podejmująca temat trendów. Konferencja potrwa dwa dni, chociaż organizatorzy zastrzegają, że atrakcje związane z wydarzeniem wcale nie skończą się wraz z ostatnim warsztatem.

– Pierwsze karty zostały odkryte, ale szykujemy jeszcze wiele niespodzianek, którymi co roku staramy się umilić czas uczestnikom wydarzenia w Gdańsku – zapowiada Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia. – W czasie trzech poprzednich edycji na scenie Social Media Convent gościliśmy zarówno dobrze znane ikony social media; wielkie osobistości (Prezydent RP, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce); jak i twarze mediów tradycyjnych, które poza szklanym ekranem równie aktywnie występują w mediach społecznościowych. Jarosław Kuźniar z TVN-u, Jerzy Owsiak z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Michał Sadowski z Brand24 to jedni z wielu gości, którzy sprawili, że poprzednie konferencje były niezapomniane. W tym roku ponownie dostarczymy uczestnikom Social Media Convent wielu wrażeń!

A tych nie zabraknie nie tylko w Europejskim Centrum Solidarności, gdzie odbywa się wydarzenie, ale i podczas after party w cenionym na kulturalnej mapie Trójmiasta klubie Stary Maneż na terenie osiedla Garnizon, którego goście będą mieli okazję do wspólnych rozmów oraz... udziału w Social Media Talent Show! Wieczorne spotkanie połączone m.in. z koncertem Band24 i innymi występami chętnych, którzy chcą wesprzeć wydarzenie, aby zbierać pieniądze na rzecz dzieci chorych na autyzm.

Oprócz fundacji, marketerów, specjalistów od mediów społecznościowych czy topowych polskich oraz światowych marek, na Social Media Convent pojawią się również startupy, z myślą o których przygotowano m.in. strefę wystawienniczą czy pitching. Partnerem wydarzenia już po raz czwarty jest jedna z gdańskich instytucji otoczenia okołobiznesowego – Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

– Social Media Convent ponownie będzie okazją do poznania i zaczerpnięcia wiedzy od światowych i polskich kreatorów trendów w mediach społecznościowych – mówi Małgorzata Jasnoch, CEO Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Jesteśmy partnerem wydarzenia od pierwszej edycji. Inicjatywa jest nam tym bliższa, że w STARTERZE kładziemy nacisk na kształcenie przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania nowoczesnych mediów w biznesie. A takich informacji na pewno nie zabraknie na tegorocznym Social Media Convent.
Social Media Convent odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: www.socialmediaconvent.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?