Jedź w podróż do innowacji ze Spacecraft

Jedź w podróż do innowacji ze Spacecraft

Brief.pl / Patronaty

Już w czerwcu, w podwarszawskim Józefowie, uczestnicy Spacecraft będą mieli okazję przyjrzeć się bliżej aktualnym trendom w branży interaktywnej. Organizator wydarzenia, Space Solutions, zadba również o atmosferę sprzyjającą nawiązywaniu relacji biznesowych.

-

Zgromadzeni na konferencji eksperci opowiedzą o projektach przyszłości oraz innowacjach, jakie obserwujemy na rynku polskim i światowym. Wśród prelegentów znajdą się między innymi:

 

Marzena Więckowska, szef działu komunikacji korporacyjnej w Amazon Polska

Cezary Stypułkowski, prezes mBanku

Bo Larsson – W latach 1998-2001 vice president Ericsson, 2001-2003 vice president Sony Ericsson

Kamil Kuchta, founder, CEO at Spray Networks Inc

Daniel Kędzierski, CEO FastTony.es

Piotr Stasiak, managing partner Agencji Bazgroł

Grzegorz Brona, prezes zarządu Creotech Instruments

 

Spacecraft podzielony jest na trzy etapy. Obok części konferencyjnej, uczestnicy będą mogli wziąć udział także w speed datingu firmowym, który będzie okazją do nawiązania cennych relacji biznesowych. W czasie 5-minutowych spotkań będzie można nawiązać kontakt z prelegentami oraz przedstawicielami firm zaangażowanych w wydarzenie. W dalszej części - networkingowej, znajdzie się czas na pogłębienie zawartych znajomości.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?