Jedź w podróż do innowacji ze Spacecraft

Jedź w podróż do innowacji ze Spacecraft

Brief.pl / Patronaty

Już w czerwcu, w podwarszawskim Józefowie, uczestnicy Spacecraft będą mieli okazję przyjrzeć się bliżej aktualnym trendom w branży interaktywnej. Organizator wydarzenia, Space Solutions, zadba również o atmosferę sprzyjającą nawiązywaniu relacji biznesowych.

-

Zgromadzeni na konferencji eksperci opowiedzą o projektach przyszłości oraz innowacjach, jakie obserwujemy na rynku polskim i światowym. Wśród prelegentów znajdą się między innymi:

 

Marzena Więckowska, szef działu komunikacji korporacyjnej w Amazon Polska

Cezary Stypułkowski, prezes mBanku

Bo Larsson – W latach 1998-2001 vice president Ericsson, 2001-2003 vice president Sony Ericsson

Kamil Kuchta, founder, CEO at Spray Networks Inc

Daniel Kędzierski, CEO FastTony.es

Piotr Stasiak, managing partner Agencji Bazgroł

Grzegorz Brona, prezes zarządu Creotech Instruments

 

Spacecraft podzielony jest na trzy etapy. Obok części konferencyjnej, uczestnicy będą mogli wziąć udział także w speed datingu firmowym, który będzie okazją do nawiązania cennych relacji biznesowych. W czasie 5-minutowych spotkań będzie można nawiązać kontakt z prelegentami oraz przedstawicielami firm zaangażowanych w wydarzenie. W dalszej części - networkingowej, znajdzie się czas na pogłębienie zawartych znajomości.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.