Czwartki z mediami społecznościowymi

Czwartki z mediami społecznościowymi

Brief.pl / Patronaty

Już od ponad dwóch lat, w każdy pierwszy czwartek miesiąca, spotykają się w Warszawie osoby związane z mediami społecznościowymi na "Czwartkowych Spotkaniach Social Media".

-

Udział w spotkaniach, w przeciwieństwie do większości konferencji i wydarzeń tego typu, jest bezpłatny. Dzięki temu spotkania przyciągają coraz większą grupę ludzi. Organizatorzy musieli już dwukrotnie w swojej historii zmieniać miejsce spotkań z powodu rosnącej liczby uczestników!

Zapytaliśmy organizatorów o ideę Czwartkowych Spotkań Social Media.

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą pomiędzy profesjonalistami w zakresie mediów społecznościowych. Także dobra zabawa i wzajemne poznawanie się - odpowiada Dawid Pacha, Social Desk, współautor podcasta Webskie Chłopaki, wykładowca SGH.

Na spotkania przychodzą pracownicy agencji social media oraz agencji interaktywnych, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, pracownicy korporacji, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w świecie mediów społecznościowych. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie - dodaje Michał Sławiński, The Digitals, autor bloga Sex in ads.

Wśród prelegentów było już wiele znanych osób z polskiej sceny interaktywnej, m.in.: Michał Sadowski,  Jan Zając, Ilona Grzywińska, Anna Miotk czy Jacek Jankowski. Był też pierwszy gość z zagranicy - Euan Semple.

Spotkania odbywają się w tym momencie w 5 miastach w Polsce: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Katowicach i Szczecinie.

Nabliższe spotkanie odbędzie się 6 czerwca w klubie "1500 metrów do wynajęcia" w Warszawie.

Program spotkania:

Spotkanie rozpoczyna się sesją networkingową o 18.45, którą poprowadzi Aleksander Szulc z Sotrendera.

Następnie przewidziano prezentacje następujących osób:

1. Anna Miotk z NewsPoint - prezentacja na temat "Jak badać blogosferę" Po prezentacji debata, w której wezmą udział: Aleksander Szulc, Albert Hupa, Tomasz Baran oraz Anna Miotk. Poprowadzi Ilona Grzywińska.

2. Anna Mościcka - Miodek z Gazeta.pl - prezentacja na temat "Czy ktoś czyta Facebooka? Czyli o treściach, fanach i ruchu z perspektywy serwisów konentowych."

3. Martyna Szulc z agencji John Pitcher - prezentacja na temat "Czym jest praca w SM, czyli rzecz o CV"

Wszystkie informacje na temat spotkań można znaleźć na fanpage'u spotkań oraz na stronie www.czwrtk.pl
Zapisy uczestników na oficjalnym wydarzeniu na Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.