Czwartki z mediami społecznościowymi

Czwartki z mediami społecznościowymi

Brief.pl / Patronaty

Już od ponad dwóch lat, w każdy pierwszy czwartek miesiąca, spotykają się w Warszawie osoby związane z mediami społecznościowymi na "Czwartkowych Spotkaniach Social Media".

-

Udział w spotkaniach, w przeciwieństwie do większości konferencji i wydarzeń tego typu, jest bezpłatny. Dzięki temu spotkania przyciągają coraz większą grupę ludzi. Organizatorzy musieli już dwukrotnie w swojej historii zmieniać miejsce spotkań z powodu rosnącej liczby uczestników!

Zapytaliśmy organizatorów o ideę Czwartkowych Spotkań Social Media.

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą pomiędzy profesjonalistami w zakresie mediów społecznościowych. Także dobra zabawa i wzajemne poznawanie się - odpowiada Dawid Pacha, Social Desk, współautor podcasta Webskie Chłopaki, wykładowca SGH.

Na spotkania przychodzą pracownicy agencji social media oraz agencji interaktywnych, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, pracownicy korporacji, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w świecie mediów społecznościowych. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie - dodaje Michał Sławiński, The Digitals, autor bloga Sex in ads.

Wśród prelegentów było już wiele znanych osób z polskiej sceny interaktywnej, m.in.: Michał Sadowski,  Jan Zając, Ilona Grzywińska, Anna Miotk czy Jacek Jankowski. Był też pierwszy gość z zagranicy - Euan Semple.

Spotkania odbywają się w tym momencie w 5 miastach w Polsce: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Katowicach i Szczecinie.

Nabliższe spotkanie odbędzie się 6 czerwca w klubie "1500 metrów do wynajęcia" w Warszawie.

Program spotkania:

Spotkanie rozpoczyna się sesją networkingową o 18.45, którą poprowadzi Aleksander Szulc z Sotrendera.

Następnie przewidziano prezentacje następujących osób:

1. Anna Miotk z NewsPoint - prezentacja na temat "Jak badać blogosferę" Po prezentacji debata, w której wezmą udział: Aleksander Szulc, Albert Hupa, Tomasz Baran oraz Anna Miotk. Poprowadzi Ilona Grzywińska.

2. Anna Mościcka - Miodek z Gazeta.pl - prezentacja na temat "Czy ktoś czyta Facebooka? Czyli o treściach, fanach i ruchu z perspektywy serwisów konentowych."

3. Martyna Szulc z agencji John Pitcher - prezentacja na temat "Czym jest praca w SM, czyli rzecz o CV"

Wszystkie informacje na temat spotkań można znaleźć na fanpage'u spotkań oraz na stronie www.czwrtk.pl
Zapisy uczestników na oficjalnym wydarzeniu na Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.