Czwartki z mediami społecznościowymi

Czwartki z mediami społecznościowymi

Brief.pl / Patronaty

Już od ponad dwóch lat, w każdy pierwszy czwartek miesiąca, spotykają się w Warszawie osoby związane z mediami społecznościowymi na "Czwartkowych Spotkaniach Social Media".

-

Udział w spotkaniach, w przeciwieństwie do większości konferencji i wydarzeń tego typu, jest bezpłatny. Dzięki temu spotkania przyciągają coraz większą grupę ludzi. Organizatorzy musieli już dwukrotnie w swojej historii zmieniać miejsce spotkań z powodu rosnącej liczby uczestników!

Zapytaliśmy organizatorów o ideę Czwartkowych Spotkań Social Media.

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą pomiędzy profesjonalistami w zakresie mediów społecznościowych. Także dobra zabawa i wzajemne poznawanie się - odpowiada Dawid Pacha, Social Desk, współautor podcasta Webskie Chłopaki, wykładowca SGH.

Na spotkania przychodzą pracownicy agencji social media oraz agencji interaktywnych, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, pracownicy korporacji, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w świecie mediów społecznościowych. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie - dodaje Michał Sławiński, The Digitals, autor bloga Sex in ads.

Wśród prelegentów było już wiele znanych osób z polskiej sceny interaktywnej, m.in.: Michał Sadowski,  Jan Zając, Ilona Grzywińska, Anna Miotk czy Jacek Jankowski. Był też pierwszy gość z zagranicy - Euan Semple.

Spotkania odbywają się w tym momencie w 5 miastach w Polsce: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Katowicach i Szczecinie.

Nabliższe spotkanie odbędzie się 6 czerwca w klubie "1500 metrów do wynajęcia" w Warszawie.

Program spotkania:

Spotkanie rozpoczyna się sesją networkingową o 18.45, którą poprowadzi Aleksander Szulc z Sotrendera.

Następnie przewidziano prezentacje następujących osób:

1. Anna Miotk z NewsPoint - prezentacja na temat "Jak badać blogosferę" Po prezentacji debata, w której wezmą udział: Aleksander Szulc, Albert Hupa, Tomasz Baran oraz Anna Miotk. Poprowadzi Ilona Grzywińska.

2. Anna Mościcka - Miodek z Gazeta.pl - prezentacja na temat "Czy ktoś czyta Facebooka? Czyli o treściach, fanach i ruchu z perspektywy serwisów konentowych."

3. Martyna Szulc z agencji John Pitcher - prezentacja na temat "Czym jest praca w SM, czyli rzecz o CV"

Wszystkie informacje na temat spotkań można znaleźć na fanpage'u spotkań oraz na stronie www.czwrtk.pl
Zapisy uczestników na oficjalnym wydarzeniu na Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.