SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Piłsudskiego podpisali porozumienie, na mocy którego realizować będą wspólne projekty o charakterze rozwojowym zarówno dla branży turystycznej, jak i studentów AWF. Jest to przykład działania łączącego sektory nauki i biznesu.

-

Współpraca oparta będzie na wymianie wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnym wsparciu profesjonalno-dydaktycznym. Jej celem jest kształcenie nowych kadr dla rynku eventowego na dedykowanym kierunku studiów. Przedmiotem porozumienia jest więc podnoszenie kompetencji branży turystycznej, rozwój badań naukowych w aspekcie turystyki biznesowej oraz zbliżenie i współpraca branży turystycznej ze środowiskiem akademickim.

- Wiążemy bardzo duże nadzieje z rozpoczynającą się właśnie współpracą z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jako uczelnia kształcąca kadry na kierunku Turystyka i Rekreacja, AWF jest jedną z placówek, której absolwenci często decydują się na karierę w branży eventowej, a tym samym jest dla niej ważnym wsparciem. Jesteśmy przekonani, że podpisane porozumienie otworzy drogę do współpracy, dzięki której uda nam się uruchomić pierwsze na uczelni państwowej w Polsce pełnowymiarowe studia na kierunku dedykowanym eventom. Dzięki temu zbudujemy profesjonalne zaplecze kadrowe, którego tak potrzebuje ten dynamicznie rozwijający się w Polsce sektor - mówi Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.

 

W ramach porozumienia uzgodniono, że priorytetami współpracy będą takie działania, jak:

  1. Otwieranie drogi zawodowej dla studentów kierunku Turystyka i Rekreacja AWF poprzez oferowane staże w firmach zrzeszonych w SBE;
  2. Udział kadry SBE oraz przedstawicieli firm członkowskich w tworzeniu programu eventowego oferowanego przez AWF, a także przygotowywanie dla studentów prelekcji i spotkań z ekspertami i praktykami polskiego rynku eventowego;
  3. Stworzenie kursów specjalistycznych o tematyce eventowej;
  4. Praca nad specjalizacją o tematyce eventowej;
  5. Docelowo również stworzenie pełnowymiarowych studiów o tematyce eventowej.

 

- Porozumienia o tym charakterze są odpowiedzią na właściwą i partnerską współpracę uczelni z instytucjami rynku pracy. Szczególnie cieszy, że propozycja porozumienia pomiędzy WTiR i SBE zainicjowana została przez działające obecnie w SBE absolwentki naszego wydziału – mówi prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego.

Porozumienie podpisali: w imieniu Stowarzyszenia Branży Eventowej Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu SBE i Anna Nowakowska, członek zarządu SBE ds. Edukacji, a z ramienia Akademii Wychowania Fizycznego prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji.

 

::

Foto: Fotolia.com / Autor: Rido

 

Tagi:

SBE AWF

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.