SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Piłsudskiego podpisali porozumienie, na mocy którego realizować będą wspólne projekty o charakterze rozwojowym zarówno dla branży turystycznej, jak i studentów AWF. Jest to przykład działania łączącego sektory nauki i biznesu.

-

Współpraca oparta będzie na wymianie wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnym wsparciu profesjonalno-dydaktycznym. Jej celem jest kształcenie nowych kadr dla rynku eventowego na dedykowanym kierunku studiów. Przedmiotem porozumienia jest więc podnoszenie kompetencji branży turystycznej, rozwój badań naukowych w aspekcie turystyki biznesowej oraz zbliżenie i współpraca branży turystycznej ze środowiskiem akademickim.

- Wiążemy bardzo duże nadzieje z rozpoczynającą się właśnie współpracą z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jako uczelnia kształcąca kadry na kierunku Turystyka i Rekreacja, AWF jest jedną z placówek, której absolwenci często decydują się na karierę w branży eventowej, a tym samym jest dla niej ważnym wsparciem. Jesteśmy przekonani, że podpisane porozumienie otworzy drogę do współpracy, dzięki której uda nam się uruchomić pierwsze na uczelni państwowej w Polsce pełnowymiarowe studia na kierunku dedykowanym eventom. Dzięki temu zbudujemy profesjonalne zaplecze kadrowe, którego tak potrzebuje ten dynamicznie rozwijający się w Polsce sektor - mówi Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.

 

W ramach porozumienia uzgodniono, że priorytetami współpracy będą takie działania, jak:

  1. Otwieranie drogi zawodowej dla studentów kierunku Turystyka i Rekreacja AWF poprzez oferowane staże w firmach zrzeszonych w SBE;
  2. Udział kadry SBE oraz przedstawicieli firm członkowskich w tworzeniu programu eventowego oferowanego przez AWF, a także przygotowywanie dla studentów prelekcji i spotkań z ekspertami i praktykami polskiego rynku eventowego;
  3. Stworzenie kursów specjalistycznych o tematyce eventowej;
  4. Praca nad specjalizacją o tematyce eventowej;
  5. Docelowo również stworzenie pełnowymiarowych studiów o tematyce eventowej.

 

- Porozumienia o tym charakterze są odpowiedzią na właściwą i partnerską współpracę uczelni z instytucjami rynku pracy. Szczególnie cieszy, że propozycja porozumienia pomiędzy WTiR i SBE zainicjowana została przez działające obecnie w SBE absolwentki naszego wydziału – mówi prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego.

Porozumienie podpisali: w imieniu Stowarzyszenia Branży Eventowej Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu SBE i Anna Nowakowska, członek zarządu SBE ds. Edukacji, a z ramienia Akademii Wychowania Fizycznego prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji.

 

::

Foto: Fotolia.com / Autor: Rido

 

Tagi:

SBE AWF

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.