SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

SBE i AWF: Nauka i biznes idą w parze

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Piłsudskiego podpisali porozumienie, na mocy którego realizować będą wspólne projekty o charakterze rozwojowym zarówno dla branży turystycznej, jak i studentów AWF. Jest to przykład działania łączącego sektory nauki i biznesu.

-

Współpraca oparta będzie na wymianie wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnym wsparciu profesjonalno-dydaktycznym. Jej celem jest kształcenie nowych kadr dla rynku eventowego na dedykowanym kierunku studiów. Przedmiotem porozumienia jest więc podnoszenie kompetencji branży turystycznej, rozwój badań naukowych w aspekcie turystyki biznesowej oraz zbliżenie i współpraca branży turystycznej ze środowiskiem akademickim.

- Wiążemy bardzo duże nadzieje z rozpoczynającą się właśnie współpracą z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jako uczelnia kształcąca kadry na kierunku Turystyka i Rekreacja, AWF jest jedną z placówek, której absolwenci często decydują się na karierę w branży eventowej, a tym samym jest dla niej ważnym wsparciem. Jesteśmy przekonani, że podpisane porozumienie otworzy drogę do współpracy, dzięki której uda nam się uruchomić pierwsze na uczelni państwowej w Polsce pełnowymiarowe studia na kierunku dedykowanym eventom. Dzięki temu zbudujemy profesjonalne zaplecze kadrowe, którego tak potrzebuje ten dynamicznie rozwijający się w Polsce sektor - mówi Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.

 

W ramach porozumienia uzgodniono, że priorytetami współpracy będą takie działania, jak:

  1. Otwieranie drogi zawodowej dla studentów kierunku Turystyka i Rekreacja AWF poprzez oferowane staże w firmach zrzeszonych w SBE;
  2. Udział kadry SBE oraz przedstawicieli firm członkowskich w tworzeniu programu eventowego oferowanego przez AWF, a także przygotowywanie dla studentów prelekcji i spotkań z ekspertami i praktykami polskiego rynku eventowego;
  3. Stworzenie kursów specjalistycznych o tematyce eventowej;
  4. Praca nad specjalizacją o tematyce eventowej;
  5. Docelowo również stworzenie pełnowymiarowych studiów o tematyce eventowej.

 

- Porozumienia o tym charakterze są odpowiedzią na właściwą i partnerską współpracę uczelni z instytucjami rynku pracy. Szczególnie cieszy, że propozycja porozumienia pomiędzy WTiR i SBE zainicjowana została przez działające obecnie w SBE absolwentki naszego wydziału – mówi prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego.

Porozumienie podpisali: w imieniu Stowarzyszenia Branży Eventowej Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu SBE i Anna Nowakowska, członek zarządu SBE ds. Edukacji, a z ramienia Akademii Wychowania Fizycznego prof. dr hab. Marian Kowalewski, dziekan wydziału Turystyki i Rekreacji.

 

::

Foto: Fotolia.com / Autor: Rido

 

Tagi:

SBE AWF

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?