Snapchat na smartfonach 5 mln Polaków

Snapchat na smartfonach 5 mln Polaków

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z badań, niespełna 24 proc. dorosłych internautów w Polsce korzysta ze Snapchata. Zakładając, że z internetu korzysta ok. 20 mln pełnoletnich użytkowników, możemy przypuszczać, że nawet 5 mln z nich ściągnęło aplikację z duszkiem na swój smartfon i wypróbowało jej możliwości. Przyjrzyjmy się tej grupie bliżej!

-

Dane te pochodzą z badań zrealizowanych na zlecenie agencji social media Think Kong przez SW Research Snapchat w styczniu bieżącego roku. Wzięło w nich udział 1000 internautów w wieku 18+. W wynikach uwzględnione są oczywiście deklaracje, jednak, jak przekonuje Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong, nie zmienia to faktu, że aplikacja początkowo rozrywkowa, dziś ma potencjał stać się dobrym narzędziem marketingowym. - Rzeczywiste liczby wcale nie muszą odbiegać od tego poziomu, bo w badaniu nie uwzględniono młodzieży i dzieci poniżej 18. roku życia. Tymczasem wg podobnych badań przeprowadzonych w USA, w grupie 12-24 lat na Snapchat zagląda 46 proc. osób z tej grupy wiekowej – komentuje Kilen.

Kto korzysta ze Snapchata?

 

 

Jak często tam zaglądamy?

 

 

Wciąż jednak wiele marek podchodzi do komunikacji na Snapchacie z dużą dozą ostrożności i nieufności. O ile Facebook czy Instagram są już niemalże obowiązkowymi kanałami promocji, o tyle aplikacja mobilna umożliwiająca wysyłanie w świat krótkich formatów wideo stosunkowo rzadko staje się faktycznym elementem kampanii marketingowych. O tym, które polskie marki dostrzegły w tym narzędziu potencjał pisaliśmy kilka miesięcy temu. Z najbardziej interesującymi kreacjami ze świata można się będzie zapoznać w najnowszym wydaniu magazynu Brief!

::

 Foto: Fotolia.com / Autor: Julia Tim

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.