Życie po śmierci, czyli kampania promująca kursy pierwszej pomocy wśród więźniów

Brief.pl / Aktualności

Czy łatwiej jest odebrać życie, czy je uratować? To pytanie pada w kampanii "Życie po śmierci" autorstwa Grey Group Poland, która zachęca do odbycia kursu pierwszej pomocy i podejmuje temat resocjalizacji więźniów. Efektem projektu jest krótki film dokumentalny.

-

Cel kampanii

„Życie po śmierci” to kampania, w ramach której przeprowadzone zostały kursy pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność. Poprzez edukację kampania daje skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku, resocjalizację i na ponowną adaptację do społeczeństwa w oparciu o nabyte nowe kompetencje i umiejętności. Przygotowuje ich również do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających uratowanie czyjegoś życia. Pozwala także na potencjalną zmianę postrzegania społecznego byłych skazanych po wyjściu na wolność.

 

Realizacja produkcji

Kursom pierwszej pomocy przeprowadzonym w aresztach Warszawa-Mokotów oraz Warszawa-Grochów towarzyszyła realizacja krótkiego filmu dokumentalnego, za którego koncept odpowiadał Grey Group Poland zainspirowane działalnością Fundacji Pedagogium, a za produkcję odpowiadała agencja Shootme. Muzykę skomponowali producenci hip-hopowi Mikołaj Bugajak i Piotr Kaliński tworzący jako Noon i Hatti Vatti.

- Typowe kampanie telewizyjne zawsze planujemy w najmniejszych szczegółach. Słowa, obraz – wszystko projektujemy na długo przed kręceniem. W „Życiu po śmierci” zależało nam jednak na stworzeniu projektu na styku reklamy i dokumentu i byliśmy otwarci na niezaplanowane sytuacje które wynikną ze spotkania z osadzonymi. Kręcąc w tak trudnych warunkach absolutnie nie dało się niczego zaplanować. Pomysł musiał być na tyle mocny, żeby przetrwać próbę ciężkiej więziennej rzeczywistości - mówią Jan Cieślar i Rafał Ryś, team kreatywny odpowiedzialny za kampanię. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.