Jak stworzyć audyt SEO samodzielnie?

 Jak stworzyć audyt SEO samodzielnie?

Brief.pl / Aktualności

Jak samodzielnie zbadać swoją stronę pod kątem SEO? Czego się wystrzegać i na co zwracać uwagę podczas tworzenia zarówno analizy, jak i gotowej strony? Agencja Content Marketing WhitePress wydała poradnik w postaci e-booka, który wyjaśnia, co należy zrobić, aby samodzielnie przeprowadzić audyt SEO.

-

Z poradnika dowiemy się o najważniejszych krokach do lepszego zrozumienia własnej strony internetowej. E-book został podzielony na trzy główne działy skupiające się wokół tematów związanych z aktualną sytuacją w SERP, analizą strony w wynikach wyszukiwania, a także z techniczną analizą strony. 

Jaka więdza jest niezbędna do przeprowadzenia audytu SEO? Warto sprawdzić sąsiedztwo swojej strony internetowej, przeprowadzić analizę konkurencji, wykorzystywać odpowiednie narzędzia do badania widoczności strony, zadbać o wyświetlanie strony w wynikach wyszukiwania i poprawną optymalizację strony oraz treści. Kolejnym krokiem jest ciągły monitoring problemów związanych ze stroną. 

- Wykonanie samodzielnego audytu oraz poprawa SEO strony to trudne zadanie, ale możliwe. Wymaga znajomości narzędzi, wytycznych dla webmasterów oraz posiadanie doświadczenia i informacji na temat tego, jak zachowuje się robot Google oraz użytkownicy. Połączenie takiej wiedzy pozwala tworzyć skomplikowane i kompleksowe audyty SEO - mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress.pl i autor e-booka.

 

Poradnik dostępny do pobrania tutaj

 

::

Foto: Fotolia/Melpomene

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.