Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Brief.pl / Ludzie

Marcin Zaremba, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku, zajmujący stanowisko head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google, pierwszym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Otrzymując tytuł Product Strategy Expert, Zaremba dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.

-

Eksperci Google, czyli Google Developer Experts to globalna sieć doświadczonych programistów, a od niedawna również specjalistów produktowych, marketingowych, UX oraz projektantów. Grono profesjonalistów aktywnie wspiera firmy i startupy tworzące oraz rozwijające projekty z dziedziny web i mobile. W lutym 2016 roku do grona ekspertów dołączył Marcin Zaremba otrzymując tytuł Google Product Strategy Expert.

-To dla mnie ogromny zaszczyt i cieszę, że pracując właśnie w PizzaPortal.pl zostałem wyróżniony przez zespół Google. Jest mi bardzo miło, tym bardziej, że mój wkład w rozwój produktu jest również doceniany przez samych użytkowników. Nasza aplikacja mobilna została uznana przez czytelników magazynu Mobility za najlepszą aplikację mobilną B2C 2015 roku – mówi Marcin Zaremba.

Proces selekcji ekspertów

Udział w programie mentorów Google daje swoim członkom dostęp do cennej wiedzy, a także jest doskonałym miejscem do nawiązania kontaktu i dzielenia się doświadczeniem z innymi ekspertami. Aby zakwalifikować się do sieci ekspertów Google należy nie tylko przejść rygorystyczny proces ewaluacji, ale również być nominowanym przez pracownika lub partnera Google, następnie zaś zostać zatwierdzonym przez zespół Google Developers. Ocena przyszłego eksperta opiera się przede wszystkim na jego wkładzie w reprezentowaną dziedzinę. Zaremba jest m.in. autorem pierwszej polskiej książki o zarządzaniu produktami mobilnymi pt. Mobile dla Menedżerów, która została wydana w maju 2014 roku.

W 2014 roku Marcin Zaremba został uznany przez redakcję magazynu "Brief" jako jedna z 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.