Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Brief.pl / Ludzie

Marcin Zaremba, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku, zajmujący stanowisko head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google, pierwszym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Otrzymując tytuł Product Strategy Expert, Zaremba dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.

-

Eksperci Google, czyli Google Developer Experts to globalna sieć doświadczonych programistów, a od niedawna również specjalistów produktowych, marketingowych, UX oraz projektantów. Grono profesjonalistów aktywnie wspiera firmy i startupy tworzące oraz rozwijające projekty z dziedziny web i mobile. W lutym 2016 roku do grona ekspertów dołączył Marcin Zaremba otrzymując tytuł Google Product Strategy Expert.

-To dla mnie ogromny zaszczyt i cieszę, że pracując właśnie w PizzaPortal.pl zostałem wyróżniony przez zespół Google. Jest mi bardzo miło, tym bardziej, że mój wkład w rozwój produktu jest również doceniany przez samych użytkowników. Nasza aplikacja mobilna została uznana przez czytelników magazynu Mobility za najlepszą aplikację mobilną B2C 2015 roku – mówi Marcin Zaremba.

Proces selekcji ekspertów

Udział w programie mentorów Google daje swoim członkom dostęp do cennej wiedzy, a także jest doskonałym miejscem do nawiązania kontaktu i dzielenia się doświadczeniem z innymi ekspertami. Aby zakwalifikować się do sieci ekspertów Google należy nie tylko przejść rygorystyczny proces ewaluacji, ale również być nominowanym przez pracownika lub partnera Google, następnie zaś zostać zatwierdzonym przez zespół Google Developers. Ocena przyszłego eksperta opiera się przede wszystkim na jego wkładzie w reprezentowaną dziedzinę. Zaremba jest m.in. autorem pierwszej polskiej książki o zarządzaniu produktami mobilnymi pt. Mobile dla Menedżerów, która została wydana w maju 2014 roku.

W 2014 roku Marcin Zaremba został uznany przez redakcję magazynu "Brief" jako jedna z 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.