Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Brief.pl / Ludzie

Marcin Zaremba, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku, zajmujący stanowisko head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google, pierwszym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Otrzymując tytuł Product Strategy Expert, Zaremba dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.

-

Eksperci Google, czyli Google Developer Experts to globalna sieć doświadczonych programistów, a od niedawna również specjalistów produktowych, marketingowych, UX oraz projektantów. Grono profesjonalistów aktywnie wspiera firmy i startupy tworzące oraz rozwijające projekty z dziedziny web i mobile. W lutym 2016 roku do grona ekspertów dołączył Marcin Zaremba otrzymując tytuł Google Product Strategy Expert.

-To dla mnie ogromny zaszczyt i cieszę, że pracując właśnie w PizzaPortal.pl zostałem wyróżniony przez zespół Google. Jest mi bardzo miło, tym bardziej, że mój wkład w rozwój produktu jest również doceniany przez samych użytkowników. Nasza aplikacja mobilna została uznana przez czytelników magazynu Mobility za najlepszą aplikację mobilną B2C 2015 roku – mówi Marcin Zaremba.

Proces selekcji ekspertów

Udział w programie mentorów Google daje swoim członkom dostęp do cennej wiedzy, a także jest doskonałym miejscem do nawiązania kontaktu i dzielenia się doświadczeniem z innymi ekspertami. Aby zakwalifikować się do sieci ekspertów Google należy nie tylko przejść rygorystyczny proces ewaluacji, ale również być nominowanym przez pracownika lub partnera Google, następnie zaś zostać zatwierdzonym przez zespół Google Developers. Ocena przyszłego eksperta opiera się przede wszystkim na jego wkładzie w reprezentowaną dziedzinę. Zaremba jest m.in. autorem pierwszej polskiej książki o zarządzaniu produktami mobilnymi pt. Mobile dla Menedżerów, która została wydana w maju 2014 roku.

W 2014 roku Marcin Zaremba został uznany przez redakcję magazynu "Brief" jako jedna z 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.