Element Talks tym razem w Warszawie

Element Talks tym razem w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

23 i 24 kwietnia 2016 w Praskiej Drukarni w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji Element Talks, wcześniej Elementarz Projektanta.

-

Element Talks to konferencja poświęcona przedsiębiorczości projektanta i praktycznym aspektom jego pracy, takim jak: negocjacje, wycena własnej pracy, kontakt z klientem czy prawo autorskie. Wydarzenie organizowane przez dwie studentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Paulinę Kacprzak i Olgę Rafalską, skierowane jest do projektantów graficznych, wzornictwa, mody, wnętrz, architektów i osób związanych ze środowiskiem projektowym.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest współpraca. Prelegenci opowiedzą o różnorodnych relacjach, w jakie wchodzi projektant podczas swojej pracy – z innymi pracownikami w biurze, projektantami, klientami czy podwykonawcami.

W tym roku, wśród prelegentów znajdą się również goście z zagranicy, a dzięki tłumaczeniom symultanicznym, wykłady będą dostępne także dla uczestników anglojęzycznych. Nie zabraknie też polskich gwiazd i specjalistów z dziedziny produktywności czy finansów.

Wśród prelegentów znajdą się między innymi duet projektantów z Nowego Jorku - Anton&Irene, Bruno Sellés - współzałożyciel studia Vasava z Barcelony, współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia White Cat i marki modowej UEG - Michał Łojewski czy badaczka trendów w designie, innowacji i biznesie - Zuzanna Skalska.

Oprócz wykładów będzie można wziąć udział w różnego rodzaju warsztatach - zarówno całodziennych, jak i krótkich, odbywających się w trakcie trwania konferencji.


Wydarzenie przyciąga co roku zarówno studentów jak i projektantów z kilku(nasto)letnim stażem pracy. Program konferencji będzie podzielony na dwa poziomy: elementarny i zaawansowany, tak aby odpowiedzieć na potrzeby wszystkich uczestników.

Nowością podczas konferencji i jedną z najciekawszych atrakcji jest Element Interview, czyli symulowane rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzane przez przedstawicieli najlepszych studiów projektowych i agencji. Po zakończeniu rozmowy uczestnik otrzyma informację zwrotną od pracodawcy na temat swoich mocnych i słabych stron. Dzięki temu osoby obawiające się momentu rozmowy kwalifikacyjnej będą mogły lepiej przygotować się do takiej sytuacji w prawdziwym życiu.
Jak co roku będzie można również liczyć na prywatne konsultacje z prelegentami. Rozbudowana przestrzeń networkingowa z pewnością zachęci uczestników do nawiązywania nowych znajomości i wymiany wizytówek w czasie przerw.

Współorganizatorem Element Talks jest miasto stołeczne Warszawa. Brief.pl jest patronem medialnym wydarzenia.


Szczegóły: www.elementtalks.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.