Element Talks tym razem w Warszawie

Element Talks tym razem w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

23 i 24 kwietnia 2016 w Praskiej Drukarni w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji Element Talks, wcześniej Elementarz Projektanta.

-

Element Talks to konferencja poświęcona przedsiębiorczości projektanta i praktycznym aspektom jego pracy, takim jak: negocjacje, wycena własnej pracy, kontakt z klientem czy prawo autorskie. Wydarzenie organizowane przez dwie studentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Paulinę Kacprzak i Olgę Rafalską, skierowane jest do projektantów graficznych, wzornictwa, mody, wnętrz, architektów i osób związanych ze środowiskiem projektowym.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest współpraca. Prelegenci opowiedzą o różnorodnych relacjach, w jakie wchodzi projektant podczas swojej pracy – z innymi pracownikami w biurze, projektantami, klientami czy podwykonawcami.

W tym roku, wśród prelegentów znajdą się również goście z zagranicy, a dzięki tłumaczeniom symultanicznym, wykłady będą dostępne także dla uczestników anglojęzycznych. Nie zabraknie też polskich gwiazd i specjalistów z dziedziny produktywności czy finansów.

Wśród prelegentów znajdą się między innymi duet projektantów z Nowego Jorku - Anton&Irene, Bruno Sellés - współzałożyciel studia Vasava z Barcelony, współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia White Cat i marki modowej UEG - Michał Łojewski czy badaczka trendów w designie, innowacji i biznesie - Zuzanna Skalska.

Oprócz wykładów będzie można wziąć udział w różnego rodzaju warsztatach - zarówno całodziennych, jak i krótkich, odbywających się w trakcie trwania konferencji.


Wydarzenie przyciąga co roku zarówno studentów jak i projektantów z kilku(nasto)letnim stażem pracy. Program konferencji będzie podzielony na dwa poziomy: elementarny i zaawansowany, tak aby odpowiedzieć na potrzeby wszystkich uczestników.

Nowością podczas konferencji i jedną z najciekawszych atrakcji jest Element Interview, czyli symulowane rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzane przez przedstawicieli najlepszych studiów projektowych i agencji. Po zakończeniu rozmowy uczestnik otrzyma informację zwrotną od pracodawcy na temat swoich mocnych i słabych stron. Dzięki temu osoby obawiające się momentu rozmowy kwalifikacyjnej będą mogły lepiej przygotować się do takiej sytuacji w prawdziwym życiu.
Jak co roku będzie można również liczyć na prywatne konsultacje z prelegentami. Rozbudowana przestrzeń networkingowa z pewnością zachęci uczestników do nawiązywania nowych znajomości i wymiany wizytówek w czasie przerw.

Współorganizatorem Element Talks jest miasto stołeczne Warszawa. Brief.pl jest patronem medialnym wydarzenia.


Szczegóły: www.elementtalks.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.