...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Google i Facebook królują wśród polskich internautów

Google.pl odwiedzało codziennie średnio 9,6 mln polskich internautów, Facebook.com – 6,9 mln, a Youtube.com – 4,7 mln. Jakie strony internetowe znalazły się w rankingu TOP10 w zeszłym tygodniu?

Google na szczycie

W zeszłym tygodniu stronę internetową Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,65 mln polskich internautów, a Google.com – ponad trzy razy mniej. Facebook.com notował codziennie średnio 6,93 mln użytkowników, o dwa–trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony WWW: Onet.pl, Wp.pl, Allegro.pl.

Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,8–46 proc. dziennie), a najniższy – w sobotę i piątek (39,5 i 42,8 proc. dziennie).

Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 29 proc. do 32,8 proc. internautów, Youtube.com – od 20,5 proc. do 23,8 proc., a Google.com – od 10,7 proc. do 13,7 proc.

Onet.pl najpopularniejszym polskim portalem

Wśród polskich portali liderem jest Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 12–15,5 proc., Wp.pl notowała od 10,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl – od 8,4 proc. do 11 proc., Interia.pl – od 5,6 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 5,6 proc. do 7,5 proc.

Większość witryn najlepsze wyniki osiągała we wtorek i poniedziałek, a najgorsze – w sobotę i piątek. Wyjątkiem były Youtube.com, Allegro.pl i OLX.pl, które największy zasięg miały w niedzielę.

W powyższej analizie uwzględniono 10 najpopularniejszych stron internetowych wśród użytkowników komputerów osobistych.

::

Foto: Fotolia

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF