Google i Facebook królują wśród polskich internautów

Google i Facebook królują wśród polskich internautów

Brief.pl / Aktualności

Google.pl odwiedzało codziennie średnio 9,6 mln polskich internautów, Facebook.com – 6,9 mln, a Youtube.com – 4,7 mln. Jakie strony internetowe znalazły się w rankingu TOP10 w zeszłym tygodniu?

-

Google na szczycie

W zeszłym tygodniu stronę internetową Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,65 mln polskich internautów, a Google.com – ponad trzy razy mniej. Facebook.com notował codziennie średnio 6,93 mln użytkowników, o dwa–trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony WWW: Onet.pl, Wp.pl, Allegro.pl.

Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,8–46 proc. dziennie), a najniższy – w sobotę i piątek (39,5 i 42,8 proc. dziennie).

Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 29 proc. do 32,8 proc. internautów, Youtube.com – od 20,5 proc. do 23,8 proc., a Google.com – od 10,7 proc. do 13,7 proc.

Onet.pl najpopularniejszym polskim portalem

Wśród polskich portali liderem jest Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 12–15,5 proc., Wp.pl notowała od 10,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl – od 8,4 proc. do 11 proc., Interia.pl – od 5,6 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 5,6 proc. do 7,5 proc.

Większość witryn najlepsze wyniki osiągała we wtorek i poniedziałek, a najgorsze – w sobotę i piątek. Wyjątkiem były Youtube.com, Allegro.pl i OLX.pl, które największy zasięg miały w niedzielę.

W powyższej analizie uwzględniono 10 najpopularniejszych stron internetowych wśród użytkowników komputerów osobistych.

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.