Crowdfundingowe nowinki

Crowdfundingowe nowinki

Brief.pl / Inspiracje

Tych pięć, z pozoru niezwiązanych ze sobą, gadżetów łączy jedno - popularność wśród internautów, którzy zdecydowali się wspomóc ich produkcję, dofinansowując kampanie prowadzone w serwisie corwdfundingowym Kickstarter. Zobacz, jakie produkty cieszyły się w ostatnim czasie największym zainteresowaniem.

-

1. Ossic X, zanurz się w dźwięku 3D

 

Twórcy OSSIC X zapewniają, że oferują produkt, który zrewolucjonizuje sposób, w jaki obcujemy z muzyką i który pozwoli nam całkowicie zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości. Dzięki specjalnym czujnikom słuchawki idealnie dopasowują się do kształtu głowy, a nawet uszu użytkownika oraz lokalizują go w przestrzeni. Pozwala to na dokładniejsze prowadzenie dźwięków i poprawę wrażeń słuchowych. OSSIC X to ciekawa oferta dla gamerów, ale nie tylko.

 

2. UNGRIP, smarfton jak na dłoni

 

Ten mało skomplikowany gadżet może uchronić nas przed przeszywającym uszy, serce i portfel dźwiękiem pękającej szybki smartfona. Duże ekrany telefonów z pewnością mają swoje zalety, ale niestety są też niezbyt poręczne. Wiedzą o tym przede wszystkim miłośnicy selfie i to właśne ich uwagę może przykuć Ungrip. Autorzy produktu postawili nie tylko na wygodę ale i urodę, dając użytkownikom możliwość wyboru wersji kolorystycznej, spośród bogatej palety barw.

 

3. HEXLOX, wszystko na swoim miejscu

 

Każdy miłośnik rowerów, który kiedykolwiek został brutalnie pozbawiony którejś z jego części, powinien zwrócić uwagę na te kampanię. Hexlox to niewielkich rozmiarów system zabezpieczający przed kradzieżą. Specjalny klucz jednym ruchem blokuje śruby łączące poszczególne części roweru, uniemożliwiając ich odkręcenie. Co ważne, Hexlox dopasowuje się do obiektów, bez względu na ich markę czy model.

 

4. Sleep Shepherd Blue, relaks z technologią w tle

 

Jak obiecuje twórca, Sleep Shepherd Blue pozwoli osobom cierpiącym na bezsenność, raz na zawsze pożegnać niekorzystne dla zdrowia preparaty medyczne. Inteligentna opaska na głowę, wyposażona w system czujników i niewielkie głośniki, ma pomóc w efektywnym wypoczynku. Gadżet bada pracę fal mózgowych i stymuluje nasz organizm dzięki technice binaural beats.

 

 

5. Plastic Bottle Cutter, butelki w nowej odsłonie

 

To bajecznie proste narzędzie zamieni zużyte, plastikowe butelki w poręczne linki, dla których można znaleźć tysiące zastosowań. Mogą stać się one artystyczną inspiracją lub użytecznym gadżetem do domu. Bez względu na to, do czego je wykorzystamy, warto pamiętać, że Plastic Bottle Cutter oferuje pro-ekologiczne rozwiązanie, ułatwiając recykling tworzyw sztucznych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.