UX w pigułce już wiosną w Warszawie

UX w pigułce już wiosną w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Jak zaprojektować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować rozwiązania korzystne ekonomicznie i przynoszące pożytek społeczności, do której są skierowane? Na te i inne pytanie odpowiedzą specjaliści branży UX, którzy odwiedzą Warszawę już w kwietniu.

-

Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland, jednej z największych konferencji UX w Europie. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w specjalnie wyselekcjonowanych 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania.

W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii. Każdego roku wydarzenie to odbywa się w innym miejscu na terenie Warszawy. Tym razem organizator, firma UseLab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik.

 

Odpowiedzialność przede wszystkim

 

Głównym tematem UX Poland będzie w tym roku Odpowiedzialność w Projektowaniu. Podczas konferencji będą prezentowane przykłady produktów i usług zaprojektowanych w taki sposób, aby nie tylko generowały ekonomiczne zyski, ale również działały na korzyść społeczności, w których są wykorzystywane. 

Partnerami merytorycznymi wydarzenia zostały organizacje na co dzień zajmujące się pracą na rzecz odpowiedzialności: Amnesty International, walcząca o przestrzeganie praw człowieka na całym świecie i UX for Good, amerykańska organizacja wykorzystująca narzędzia UX do rozwiązywania społecznych problemów, głównie w Afryce.

Dzięki temu partnerstwu, oprócz wysłuchania wykładów, prezentujących jak projektanci mogą kreować dobro w otaczającym ich środowisku, uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w projektowaniu rozwiązania, które ma szansę realnie wpłynąć na przebudowę i wzmocnienie systemu, wykorzystywanego do zarządzania problemem uchodźców na świecie.  

W 2016 roku w konferencji udział weźmie ponad 350 uczestników. Swoje wykłady i praktyczne warsztaty poprowadzi 16 światowej sławy ekspertów i ekspertek z firm, będących liderami w swoich branżach. Wśród nich znajdą się między innymi:

  • Jeff Gothelf, autor książkowego bestselleru „Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience”, współzałożyciel i prezes Neo Innovation
  • Kendra Shimmel, dyrektorka zarządzająca Cooper.com, Superwoman designu i strategii 
  • Franco Papeschi, dyrektor kreatywny Frog Design w Szanghaju, specjalista UX, pomagający przedsiębiorcom przekuć pomysły w produkty i start-upy
  • Jason Ulaszek, założyciel UX for Good, organizacji wykorzystującej narzędzia UX do projektowania rozwiązań palących problemów społecznych, założyciel i prezes Inzovu

 

Pełną listę prelegentów oraz więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej: www.uxpoland.com oraz na profilach społecznościowych: www.facebook.com/UxPolandhttps://twitter.com/UXPoland

Bilety są pod adresem http://www.uxpoland.com/#tf-ticket

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.