UX w pigułce już wiosną w Warszawie

UX w pigułce już wiosną w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Jak zaprojektować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować rozwiązania korzystne ekonomicznie i przynoszące pożytek społeczności, do której są skierowane? Na te i inne pytanie odpowiedzą specjaliści branży UX, którzy odwiedzą Warszawę już w kwietniu.

-

Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland, jednej z największych konferencji UX w Europie. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w specjalnie wyselekcjonowanych 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania.

W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii. Każdego roku wydarzenie to odbywa się w innym miejscu na terenie Warszawy. Tym razem organizator, firma UseLab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik.

 

Odpowiedzialność przede wszystkim

 

Głównym tematem UX Poland będzie w tym roku Odpowiedzialność w Projektowaniu. Podczas konferencji będą prezentowane przykłady produktów i usług zaprojektowanych w taki sposób, aby nie tylko generowały ekonomiczne zyski, ale również działały na korzyść społeczności, w których są wykorzystywane. 

Partnerami merytorycznymi wydarzenia zostały organizacje na co dzień zajmujące się pracą na rzecz odpowiedzialności: Amnesty International, walcząca o przestrzeganie praw człowieka na całym świecie i UX for Good, amerykańska organizacja wykorzystująca narzędzia UX do rozwiązywania społecznych problemów, głównie w Afryce.

Dzięki temu partnerstwu, oprócz wysłuchania wykładów, prezentujących jak projektanci mogą kreować dobro w otaczającym ich środowisku, uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w projektowaniu rozwiązania, które ma szansę realnie wpłynąć na przebudowę i wzmocnienie systemu, wykorzystywanego do zarządzania problemem uchodźców na świecie.  

W 2016 roku w konferencji udział weźmie ponad 350 uczestników. Swoje wykłady i praktyczne warsztaty poprowadzi 16 światowej sławy ekspertów i ekspertek z firm, będących liderami w swoich branżach. Wśród nich znajdą się między innymi:

  • Jeff Gothelf, autor książkowego bestselleru „Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience”, współzałożyciel i prezes Neo Innovation
  • Kendra Shimmel, dyrektorka zarządzająca Cooper.com, Superwoman designu i strategii 
  • Franco Papeschi, dyrektor kreatywny Frog Design w Szanghaju, specjalista UX, pomagający przedsiębiorcom przekuć pomysły w produkty i start-upy
  • Jason Ulaszek, założyciel UX for Good, organizacji wykorzystującej narzędzia UX do projektowania rozwiązań palących problemów społecznych, założyciel i prezes Inzovu

 

Pełną listę prelegentów oraz więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej: www.uxpoland.com oraz na profilach społecznościowych: www.facebook.com/UxPolandhttps://twitter.com/UXPoland

Bilety są pod adresem http://www.uxpoland.com/#tf-ticket

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?