Startupy konsultują z Ministerstwem Rozwoju

Startupy konsultują z Ministerstwem Rozwoju

Brief.pl / Aktualności

Fundacja Startup Poland dzięki polskiemu startupowi Sugester "odpala" platformę przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju do konsultacji na temat zmian legislacyjnych potrzebnych dla startupów.

-

W ramach prac nad Planem na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, Ministerstwo Rozwoju pracuje nad projektem stworzenia ułatwień prawnych dla funkcjonowania innowacyjnych przedsięwzięć, w tym startupów. Istotnym elementem tego projektu jest zdiagnozowanie najważniejszych problemów i potrzeb związanych z tego rodzaju przedsięwzięciami. 

 

Ankieta online

 

Polscy startupowcy w pierwszej kolejności mają zdecydować o nazwie nowej formy prawnej, która ułatwi prowadzenie innowacyjnej działalności gospodarczej. Mogą wybrać spośród propozycji przygotowanych przez fundację Startup Poland - Prosta Spółka Akcyjna (PSA), Spółka Akcyjna Uproszczona (SAU), Innowacyjna Prosta Spółka Akcyjna (IPSA), Startupowa Spółka Akcyjna (SSA), Prosta Spółka Akcyjna dla Innowacji (PSAI) - lub zaproponować własne i poddać je głosowaniu.

Akcja prowadzona jest na platformie polskiego startupu, Sugester.pl, ma służyć też zdiagnozowaniu najważniejszych problemów i potrzeb rodzimych startupów. W rozbudowanej ankiecie przedsiębiorcy mają opisać swoje oczekiwania w zakresie formalno-prawnym (np. jaka powinna być wielkość kapitału założycielskiego nowego rodzaju firm, jak ma wyglądać proces rejestracji działalności czy jak zabezpieczyć prawa wynalazców i inwestorów), systemowym, biznesowym oraz wyłożyć swoje oczekiwania wobec Skarbu Państwa.

Ankieta z otwartymi pytaniami jest również dostępna na stronie do 31 marca 2016.

Uzyskane tą drogą informacje i propozycje przedsiębiorców mają przyczynić się do wypracowania optymalnych rozwiązań, odpowiadających faktycznym potrzebom startupów. 

::

Foto: Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.