Kreatywni po raz szósty

Brief TV / Aktualności

7 marca 2016 roku w Sound Garden Hotel odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów 6. edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według magazynu „Brief”.

-

Podczas uroczystości odbyła się także debata na temat kreatywności i szans na stworzenie w Polsce warunków rozwijania kompetencji, które są niezbędne do rozwoju innowacyjności. Po zakończeniu części oficjalnej, nie zabrakło inspirujących rozmów kuluarowych, które mamy nadzieję, będą początkiem tworzenia biznesów, o których będziemy mogli pisać w kolejnych wydaniach naszego magazynu. 

Dla BriefTV przygotowane we współpracy z studiem filmowym IKONA; http://ikona.co/

 

Zapozaj się z rankingiem 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.