Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła platformę edukacyjną popularyzującą historię Polski: „Historia: poszukaj!”. Projekt historiaposzukaj.pl powstał z inicjatywy Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Platforma skierowana jest przede wszystkim do młodzieży gimnazjalnej i licealnej oraz nauczycieli i muzealników.

-

Agencja reklamowa Cyber Kids on Real zrealizowała identyfikację wizualną projektu historiaposzukaj.pl, serię kreacji na kanały social media, multimedia, gadżety towarzyszące projektowi oraz spot promocyjny dostępny pod adresem historiaposzukaj.pl/animacja.html.



Treści serwisu „Historia: poszukaj!” odwołują się do szerszego kontekstu historycznego: filmów, muzyki, architektury i dzieł sztuki z danej epoki. Historia jest opowiadana w artykułach o ważnych wydarzeniach historycznych oraz za pomocą ciekawostek i postaci historycznych.

- Naszym zadaniem było stworzenie marki dla młodych, wpisującej się w świat socialmediów. Stworzyliśmy unikalny język marki polegający na oryginalnym sposobie ilustrowania treści. Zawłaszczamy w ten sposób pewien obszar ilustrowania i opowiadania o historii, który nie był jeszcze wykorzystywany w treściach konkurencyjnych platform. Nawet, jeśli jakiś gif czy mem nie jest sygnowany znakiem lub podpisem serwisu „Historia: Poszukaj!”, to poprzez wyróżniającą się warstwę wizualną, kojarzy się z platformą – mówi Dominik Cymer, dyrektor kreatywny Cyber Kids on Real.



Ważnym obszarem serwisu są strony poświęcone poszczególnym regionom Polski. Mają one za zadanie upowszechniać wiedzę historyczną w wymiarze lokalnym i aktywizować internautów - zachęcają do samodzielnych poszukiwań historycznych i publikacji w serwisie. Użytkownik ma możliwość zgłoszenia interesujących informacji historycznych na temat swojej okolicy z szansą na publikację artykułów na temat najbardziej najciekawszych faktów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.