Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła platformę edukacyjną popularyzującą historię Polski: „Historia: poszukaj!”. Projekt historiaposzukaj.pl powstał z inicjatywy Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Platforma skierowana jest przede wszystkim do młodzieży gimnazjalnej i licealnej oraz nauczycieli i muzealników.

-

Agencja reklamowa Cyber Kids on Real zrealizowała identyfikację wizualną projektu historiaposzukaj.pl, serię kreacji na kanały social media, multimedia, gadżety towarzyszące projektowi oraz spot promocyjny dostępny pod adresem historiaposzukaj.pl/animacja.html.



Treści serwisu „Historia: poszukaj!” odwołują się do szerszego kontekstu historycznego: filmów, muzyki, architektury i dzieł sztuki z danej epoki. Historia jest opowiadana w artykułach o ważnych wydarzeniach historycznych oraz za pomocą ciekawostek i postaci historycznych.

- Naszym zadaniem było stworzenie marki dla młodych, wpisującej się w świat socialmediów. Stworzyliśmy unikalny język marki polegający na oryginalnym sposobie ilustrowania treści. Zawłaszczamy w ten sposób pewien obszar ilustrowania i opowiadania o historii, który nie był jeszcze wykorzystywany w treściach konkurencyjnych platform. Nawet, jeśli jakiś gif czy mem nie jest sygnowany znakiem lub podpisem serwisu „Historia: Poszukaj!”, to poprzez wyróżniającą się warstwę wizualną, kojarzy się z platformą – mówi Dominik Cymer, dyrektor kreatywny Cyber Kids on Real.



Ważnym obszarem serwisu są strony poświęcone poszczególnym regionom Polski. Mają one za zadanie upowszechniać wiedzę historyczną w wymiarze lokalnym i aktywizować internautów - zachęcają do samodzielnych poszukiwań historycznych i publikacji w serwisie. Użytkownik ma możliwość zgłoszenia interesujących informacji historycznych na temat swojej okolicy z szansą na publikację artykułów na temat najbardziej najciekawszych faktów.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.