Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Cyber Kids on Real na rzecz popularyzacji historii Polski

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła platformę edukacyjną popularyzującą historię Polski: „Historia: poszukaj!”. Projekt historiaposzukaj.pl powstał z inicjatywy Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Platforma skierowana jest przede wszystkim do młodzieży gimnazjalnej i licealnej oraz nauczycieli i muzealników.

-

Agencja reklamowa Cyber Kids on Real zrealizowała identyfikację wizualną projektu historiaposzukaj.pl, serię kreacji na kanały social media, multimedia, gadżety towarzyszące projektowi oraz spot promocyjny dostępny pod adresem historiaposzukaj.pl/animacja.html.



Treści serwisu „Historia: poszukaj!” odwołują się do szerszego kontekstu historycznego: filmów, muzyki, architektury i dzieł sztuki z danej epoki. Historia jest opowiadana w artykułach o ważnych wydarzeniach historycznych oraz za pomocą ciekawostek i postaci historycznych.

- Naszym zadaniem było stworzenie marki dla młodych, wpisującej się w świat socialmediów. Stworzyliśmy unikalny język marki polegający na oryginalnym sposobie ilustrowania treści. Zawłaszczamy w ten sposób pewien obszar ilustrowania i opowiadania o historii, który nie był jeszcze wykorzystywany w treściach konkurencyjnych platform. Nawet, jeśli jakiś gif czy mem nie jest sygnowany znakiem lub podpisem serwisu „Historia: Poszukaj!”, to poprzez wyróżniającą się warstwę wizualną, kojarzy się z platformą – mówi Dominik Cymer, dyrektor kreatywny Cyber Kids on Real.



Ważnym obszarem serwisu są strony poświęcone poszczególnym regionom Polski. Mają one za zadanie upowszechniać wiedzę historyczną w wymiarze lokalnym i aktywizować internautów - zachęcają do samodzielnych poszukiwań historycznych i publikacji w serwisie. Użytkownik ma możliwość zgłoszenia interesujących informacji historycznych na temat swojej okolicy z szansą na publikację artykułów na temat najbardziej najciekawszych faktów.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.