PRZEDŁUŻONY TERMIN ZGŁOSZEŃ DO KONKURSU „KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2015”

PRZEDŁUŻONY TERMIN ZGŁOSZEŃ DO KONKURSU „KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2015”

Magazyn / Patronaty

Jest jeszcze czas na zgłoszenie swojego udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą kampanię społeczną - organizatorzy ogłosili przesunięcie końcowego terminu o tydzień, do wtorku 22 marca.

-

W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w roku 2015 zrealizowali kampanię społeczną.

Ogólna formuła konkursu jest taka sama jak w latach poprzednich. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 9 kategoriach:      

  • Kampanie organizacji pozarządowych,
  • Kampanie instytucji publicznych,
  • Kampanie  lokalne,
  • Kampanie 1%,
  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM),
  • Kampanie firm i fundacji firm,
  • Programy edukacyjne firm,
  • Akcje zaangażowane firm,
  • Akcje zaangażowane społecznie (kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy i działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach).

Przewidziano także zgłoszenia w dodatkowych kategoriach tematycznych (aby zgłosić kampanię w jednej z tych kategorii, należy ją zgłosić także w jednej z wyżej wymienionych kategorii głównych):

  • Kampanie o tematyce ekologicznej
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej,
  • Kampanie związane z marketingiem miejsc i rozwojem regionalnym.

W każdej kategorii Jury przyznać może 1 nagrodę główną i 1 wyróżnienie.

Ponadto Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia, m.in. za:

  • Najlepsze działania PR,
  • Najbardziej inspirującą kreację reklamową,
  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe,
  • Kreatywne działania OOH,
  • Wyróżnienie specjalne.

W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii "Akcje zaangażowane społecznie".

Patronem strategicznym konkursu jest Polpharma. Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej  http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/

Podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród pod koniec maja br.

::

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.