Nowy dyrektor w zespole Expo Mazury

Nowy dyrektor w zespole Expo Mazury

Brief.pl / Ludzie

1 marca 2016 r. do zespołu Expo Mazury dołączył Rafał Rosiejak, który objął stanowisko dyrektora Centrum Konferencyjnego. Wcześniej był dyrektorem Centrum Konferencyjnego Stadionu Narodowego (PGE Narodowy).

-

Rafał Rosiejak będzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów, realizację kongresów i konferencji oraz najem powierzchni targowej.

Rosiejak ma 23-latnie doświadczenie. W swojej karierze zawodowej pracował m.in. w branży MICE, HoReCa, FMCG, hotelarstwie oraz zarządzał obiektami sportowymi, w tym przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję dyrektora Centrum Konferencyjnego Stadionu Narodowego (PGE Narodowy).

Ze Stadionem Narodowym był związany od 2013 roku. W latach 2008-2012 piastował stanowisko krajowego koordynatora ds. Hoteli i Stref Kibica podczas UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na różnych stanowiskach, m.in. dyrektora sprzedaży, travel managera, venue managera czy planisty spotkań. Jest również profesjonalnym trenerem biznesu.

Niezależnie od swoich obowiązków zawodowych, Rafał Rosiejak angażuje się w prace organizacji związanych turystyką i branżą MICE. Od 2013 roku pełni funkcję przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Warszawskiej Organizacji Turystycznej, a od 2015 jest wiceprezesem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

fot.: Szymon Kobusiński

::

Foto: Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.