E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

Brief.pl / Wiedza

82 proc. firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
 a 90 proc. dostrzega znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

-

Eksperci optivo zebrali dane z całego świata, pokazujące w jaki sposób e-mail marketing wspiera e-commerce.

Z raportu wynika, że 3/4 użytkowników w Stanach Zjednoczonych odbierało e-maile na smartfonach lub tabletach. Open rate na urządzeniach mobilnych wynosi 55 proc., co oznacza 17 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Aż 69 proc. badanych jest gotowych udostępniać firmie informacje na temat swoich preferencji, aby zostały one uwzględnione w kolejnych e-mailach. Ponadto, 72 proc. internautów chce otrzymywać więcej wiadomości e-mail, jeśli zawierałby one treści ułatwiające im zakupy.

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

::

Foto: Fotolia/ faithie

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.