E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

Brief.pl / Wiedza

82 proc. firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
 a 90 proc. dostrzega znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

-

Eksperci optivo zebrali dane z całego świata, pokazujące w jaki sposób e-mail marketing wspiera e-commerce.

Z raportu wynika, że 3/4 użytkowników w Stanach Zjednoczonych odbierało e-maile na smartfonach lub tabletach. Open rate na urządzeniach mobilnych wynosi 55 proc., co oznacza 17 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Aż 69 proc. badanych jest gotowych udostępniać firmie informacje na temat swoich preferencji, aby zostały one uwzględnione w kolejnych e-mailach. Ponadto, 72 proc. internautów chce otrzymywać więcej wiadomości e-mail, jeśli zawierałby one treści ułatwiające im zakupy.

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

::

Foto: Fotolia/ faithie

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.