E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

E-mail marketing 
w e-commerce (infografika)

Brief.pl / Wiedza

82 proc. firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
 a 90 proc. dostrzega znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

-

Eksperci optivo zebrali dane z całego świata, pokazujące w jaki sposób e-mail marketing wspiera e-commerce.

Z raportu wynika, że 3/4 użytkowników w Stanach Zjednoczonych odbierało e-maile na smartfonach lub tabletach. Open rate na urządzeniach mobilnych wynosi 55 proc., co oznacza 17 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Aż 69 proc. badanych jest gotowych udostępniać firmie informacje na temat swoich preferencji, aby zostały one uwzględnione w kolejnych e-mailach. Ponadto, 72 proc. internautów chce otrzymywać więcej wiadomości e-mail, jeśli zawierałby one treści ułatwiające im zakupy.

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

::

Foto: Fotolia/ faithie

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.