Już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie

Już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie

Brief.pl / Eventy

Już dziś, 7 marca 2016 roku, o godz. 19.00 rozpocznie się gala, podczas której ogłosimy ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Relacja na żywo na naszym kanale na Facebooku oraz na Periscope. Zapraszamy!

-


7 marca 2016 roku w Sound Garden Hotel odbędzie się uroczysta gala, podczas której poznamy laureatów rankingu. Wręczenie wyróżnień poprzedzi dyskusja o tym, czy kreatywności można się nauczyć. Paneliści porozmawiają także o tym, jakie są w Polsce szanse na stworzenia warunków rozwijania kompetencji, które są niezbędne do rozwoju innowacyjności. W debacie udział wezmą: Agnieszka Majchrzak, Idea Bank; Michał Chromiński, Poczta Polska; Małgorzata Wójcik, LeKam; Adam Plona, Wirtualna Polska.

 

Kreatywni wg Briefu


"Brief” tradycyjnie wyróżni zarówno osoby zarządzające dużymi firmami działającymi na kilku rynkach, jak i przedstawicieli sektora MSP i start-upowców. Tym, co łączy te postaci - bez względu na skalę i obszar działania - jest niesztampowe podejście do biznesu, dzięki któremu osiągają sukcesy, będąc o krok przed konkurencją.

- Niektórzy widzą w nich szaleńców, ale my dostrzegamy w nich geniusz, ponieważ są to ludzie na tyle szaleni, by sądzić, że mogą zmienić świat. I faktycznie są tymi, którzy go zmieniają, popychając ludzkość do przodu – mówi o wyróżnionych Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

 

Na żywo

 

Zapraszamy na relację na żywo na naszym kanale na Facebooku oraz na Periscope.

Ok. godz. 19.15 rozpocznie się debaty pt. "Czy kreatywności można się nauczyć? Jakie są w Polsce szanse na stworzenia warunków rozwijania kompetencji, które są niezbędne do rozwoju innowacyjności?”. Pokażemy fragment tej dyskusji.

Natomiast ok. godz. 20.00 rozpocznie się najważniejsza cześć wieczoru, czyli wręczanie wyróżnień tegorocznym kreatywnym. Relacja na żywo również na naszym kanale na Facebooku oraz na Periscope. Zapraszamy!

::


O rankingu:

Kreatywność jest czynnikiem, który obok innowacyjności i przedsiębiorczości silnie wpływa na możliwość osiągnięcia sukcesu w biznesie. Wierzymy, że firmy, które oferują niekonwencjonalne rozwiązania oraz produkty, mają największą szansę stać się liderami w swojej dziedzinie. W związku z tym, od sześciu lat magazyn „Brief” publikuje ranking osób stojących za powodzeniem tych przedsiębiorstw. Doceniamy zarówno przedstawicieli firm działających lokalnie, jak i tych, które zdobywają rynki światowe. Choć prowadzą biznes na różną skalę i w różnych obszarach, łączy ich jedno: konsekwentne podążanie w wyznaczonym przez siebie kierunku. To właśnie oni swoim działaniem i twórczą postawą wpisują się w przyjmowaną przez nas definicję kreatywności w biznesie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.