Pokolenie Y tonie w długach

Pokolenie Y tonie w długach

Brief.pl / Wiedza

Przedstawiciele pokolenia Y, a więc osób urodzonych w latach 80., to wciąż powiększająca się grupa osób zadłużonych Grupy Kruk.

-

Zdaniem przedstawicieli Grupy Kruk oprócz niespłacanych studiów i mieszkań znajdują się m.in.: zobowiązania wobec operatorów telefonii komórkowej, komunikacji miejskiej, mediów - np. dostawców internetu - oraz sprzedaży bezpośredniej, w tym internetowych serwisów aukcyjnych. Nadal jednak największe zobowiązania mają wobec banków i instytucji finansowych.

Najwięcej zadłużonych z pokolenia Y jest w województwie śląskim – ponad 20 tys., nieco mniej w mazowieckim – ponad 17,5 tys. i dolnośląskim 15,5 tys. Łączna wartość zadłużenia osób w tym przedziale wiekowym jedynie w województwie mazowieckim to 110 mln zł.

Rekordowa wartość zadłużenia to 1 mln zł, które do spłaty ma osoba z województwa pomorskiego, na drugim miejscu jest Mazowszanin – ok. 960 tys. i Małopolanin – 600 tys. zł. Zadłużenie tych trzech osób wynika ze zobowiązań wobec banków.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.