Pokolenie Y tonie w długach

Pokolenie Y tonie w długach

Brief.pl / Wiedza

Przedstawiciele pokolenia Y, a więc osób urodzonych w latach 80., to wciąż powiększająca się grupa osób zadłużonych Grupy Kruk.

-

Zdaniem przedstawicieli Grupy Kruk oprócz niespłacanych studiów i mieszkań znajdują się m.in.: zobowiązania wobec operatorów telefonii komórkowej, komunikacji miejskiej, mediów - np. dostawców internetu - oraz sprzedaży bezpośredniej, w tym internetowych serwisów aukcyjnych. Nadal jednak największe zobowiązania mają wobec banków i instytucji finansowych.

Najwięcej zadłużonych z pokolenia Y jest w województwie śląskim – ponad 20 tys., nieco mniej w mazowieckim – ponad 17,5 tys. i dolnośląskim 15,5 tys. Łączna wartość zadłużenia osób w tym przedziale wiekowym jedynie w województwie mazowieckim to 110 mln zł.

Rekordowa wartość zadłużenia to 1 mln zł, które do spłaty ma osoba z województwa pomorskiego, na drugim miejscu jest Mazowszanin – ok. 960 tys. i Małopolanin – 600 tys. zł. Zadłużenie tych trzech osób wynika ze zobowiązań wobec banków.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.