Nowa siedziba Facebooka w Polsce

Nowa siedziba Facebooka w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Po 4 latach istnienia polski zespół Facebooka doczekał się nowej przestrzeni. Warszawska siedziba korporacji będzie centrum zarządzania obszarem Europy Środkowo-Wschodniej.

-

Od marca 2016 roku Facebook ma nowe biuro w Polsce. Jednym z naczelnych celów siedziby będzie obsługa przedsiębiorców z 26 krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz wsparcie i pomoc przy działaniach marketingowych dużych i małych biznesów. 

Nowe biuro Facebooka znajduje się w Warszawie w budynku Rondo 1 na 11 piętrze przy Rondzie ONZ.

Wsparcie biznesu jest strategiczną częścią działalności firmy. Na Facebooku już ponad 50 milionów firm wykorzystuje strony do kontaktu ze swoimi klientami, a ponad 2,5 miliona z nich inwestuje w reklamy, żeby rozwijać swoją działalność. Jednocześnie ludzie używają firmowych stron do komunikacji, zostawiając na nich 2,5 miliarda komentarzy miesięcznie. 

W Polsce aktywnie z Facebooka korzysta 14 mln użytkowników miesięcznie.

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.