MasterCard Capsule zachęca do rozłąki z telefonem

MasterCard Capsule zachęca do rozłąki z telefonem

Brief.pl / Aktualności

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.

-

Czy można połączyć ideę slow food – niespiesznego celebrowania posiłków, delektowania się smakiem w spokoju i na przekór pędowi życia – z korzystaniem z ułatwień, jakie oferują nowe technologie? MasterCard wraz z agencjami działającymi w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska pokazują, że tak, stawiając wyzwanie bywalcom trzech warszawskich restauracji: AiOLI przy ul. Świętokrzyskiej i MOMU.gastrobar przy pl. Teatralnym oraz AiOLI przy pl. Konstytucji.

Założeniem akcji jest, by zachęcać gości restauracji do odkrycia na nowo, jak wyjątkowe mogą być chwile spędzone z bliskimi czy przyjaciółmi na rozmowach nie przerywanych korzystaniem z telefonu. W każdej z restauracji na jednym ze stolików pojawi się specjalne urządzenie – MasterCard Capsule, do którego goście będą mogli włożyć swoje telefony. Gdy kapsuła zostanie zamknięta, automatycznie włączy się licznik odmierzający czas spędzony bez korzystania z urządzeń mobilnych. Im dłużej telefony pozostaną zamknięte w kapsule, tym bardziej wartościowe będą nagrody czekające na uczestników akcji. Telefonu warto będzie natomiast użyć na zakończenie spotkania, regulując rachunek z pomocą mobilnej płatności zbliżeniowej smartfonem z technologią MasterCard. 

- Technologie obecne są w każdej sferze naszego życia, także w społecznej. Przywykliśmy do tego, że telefon towarzyszy nam nieustannie, podczas uprawiania sportu, jazdy samochodem, spotkań z przyjaciółmi, czy spożywania  posiłków. Często zaaferowani tym, co dzieje się w mediach społecznościowych, zapominamy, że życie ma wartość przede wszystkim wtedy, gdy nasi najbliżsi i przyjaciele są tuż obok i kiedy naprawdę możemy dzielić z nimi wyjątkowe chwile. Dlatego chcemy przypomnieć wszystkim, że to technologie są dla nas a nie my dla technologii – mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

Z MasterCard Capsule mogą równocześnie korzystać grupy od dwóch do ośmiu osób. Osoby, dla których żywa konwersacja może być problemem, dostaną przygotowane specjalne „fiszki” z inspirującymi propozycjami tematów do rozmów. 

 

::

Przeczytaj także:

TECHNOFOBIE - SPRAWDŹ, CZY JESTEŚ UZALEŻNIONY 

WIDEO A ZMIANY W KOMUNIKACJI MIĘDZYLUDZKIEJ W XXI WIEKU

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.