MasterCard Capsule zachęca do rozłąki z telefonem

MasterCard Capsule zachęca do rozłąki z telefonem

Brief.pl / Aktualności

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.

-

Czy można połączyć ideę slow food – niespiesznego celebrowania posiłków, delektowania się smakiem w spokoju i na przekór pędowi życia – z korzystaniem z ułatwień, jakie oferują nowe technologie? MasterCard wraz z agencjami działającymi w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska pokazują, że tak, stawiając wyzwanie bywalcom trzech warszawskich restauracji: AiOLI przy ul. Świętokrzyskiej i MOMU.gastrobar przy pl. Teatralnym oraz AiOLI przy pl. Konstytucji.

Założeniem akcji jest, by zachęcać gości restauracji do odkrycia na nowo, jak wyjątkowe mogą być chwile spędzone z bliskimi czy przyjaciółmi na rozmowach nie przerywanych korzystaniem z telefonu. W każdej z restauracji na jednym ze stolików pojawi się specjalne urządzenie – MasterCard Capsule, do którego goście będą mogli włożyć swoje telefony. Gdy kapsuła zostanie zamknięta, automatycznie włączy się licznik odmierzający czas spędzony bez korzystania z urządzeń mobilnych. Im dłużej telefony pozostaną zamknięte w kapsule, tym bardziej wartościowe będą nagrody czekające na uczestników akcji. Telefonu warto będzie natomiast użyć na zakończenie spotkania, regulując rachunek z pomocą mobilnej płatności zbliżeniowej smartfonem z technologią MasterCard. 

- Technologie obecne są w każdej sferze naszego życia, także w społecznej. Przywykliśmy do tego, że telefon towarzyszy nam nieustannie, podczas uprawiania sportu, jazdy samochodem, spotkań z przyjaciółmi, czy spożywania  posiłków. Często zaaferowani tym, co dzieje się w mediach społecznościowych, zapominamy, że życie ma wartość przede wszystkim wtedy, gdy nasi najbliżsi i przyjaciele są tuż obok i kiedy naprawdę możemy dzielić z nimi wyjątkowe chwile. Dlatego chcemy przypomnieć wszystkim, że to technologie są dla nas a nie my dla technologii – mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

Z MasterCard Capsule mogą równocześnie korzystać grupy od dwóch do ośmiu osób. Osoby, dla których żywa konwersacja może być problemem, dostaną przygotowane specjalne „fiszki” z inspirującymi propozycjami tematów do rozmów. 

 

::

Przeczytaj także:

TECHNOFOBIE - SPRAWDŹ, CZY JESTEŚ UZALEŻNIONY 

WIDEO A ZMIANY W KOMUNIKACJI MIĘDZYLUDZKIEJ W XXI WIEKU

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.