Poczta Polska: tablet dla każdego listonosza

Poczta Polska: tablet dla każdego listonosza

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska stawia na nowoczesne technologie – tablety dla każdego listonosza oraz aplikację „Mobilny listonosz”. Wszystkie zmiany odbywają się w ramach wygranego przez Pocztę Polską przetargu na obsługę korespondencji sądowej.

-

Poczta Polska po dwóch latach wraca do obsługi korespondencji sądowej, od 1 marca 2016 roku  rozpoczyna realizację trzyletniego kontraktu. Szacuje, że w ciągu trzech lat dostarczy między innymi ponad 170 mln listów poleconych nadanych przez sądy. 

 

Mobilna Poczta

W realizacji postawionych celów  pomóc  ma aplikacja „Mobilny listonosz” zainstalowana na tablecie, który z kolei dostanie każdy listonosz w Polsce.  Aplikacja jest przystosowana do wymogów Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO).

- Nasza usługa, którą przygotowaliśmy dla administracji publicznej, ma w sobie kilka elementów. Jednym z najważniejszych jest podpis biometryczny, który jest równy  podpisowi odręcznemu. Informacje z tabletu listonosza są automatycznie przekazywana do systemu. Kontrahent w trybie online otrzymuje informację o dostarczonych listach i przesyłkach. Jest to bardzo ważne, ponieważ klient może sprawnie zaplanować wewnętrzne procesy między innymi w sprawach sądowych - powiedział Tomasz Jaruzalski, dyrektor odpowiadający za programy kluczowe w Poczcie Polskiej. 

 

Tabletowe nowości

Oprócz skrócenia procesu obiegu informacji  o doręczonych przesyłkach paczkowych i listów, nowe rozwiązanie Poczty Polskiej ma jeszcze kilka zastosowań.

Tablety pozwolą na świadczenie usług  finansowych, przyjmowanie płatności za rachunki, sprzedaż usług ubezpieczeniowych, nadawanie przesyłek  u listonosza oraz obsługę doładowań telefonów komórkowych.

Również pracownicy Poczty będą mogli w terenie pozyskać leady sprzedażowe, budować bazy danych z wykorzystaniem geotargowania, przeprowadzać badania marketingowe oraz  przekazywać informacje o zaistniałych zagrożeniach, np. o zaginięciu dziecka. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.