Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Brief.pl / Ludzie

11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia.

-

Marcin Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie zadba o dobrą współpracę między MiP a pozostałymi spółkami z Grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą.

Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 roku. Zaczynał jako dyrektor ds. Sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako General Commercial Director. Od 2000 roku był związany z AtMedia (broker telewizyjny) – jako wice prezes, a od 2007 roku – jako Prezes spółki. W 2010 roku został mianowany prezesem AtMedia Group.

Marcin Boroszko jest absolwentem arabistyki na Uniwersytecie Warszawskim, skończył również program General Management Program 5 w Harvard Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.