Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Brief.pl / Ludzie

11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia.

-

Marcin Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie zadba o dobrą współpracę między MiP a pozostałymi spółkami z Grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą.

Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 roku. Zaczynał jako dyrektor ds. Sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako General Commercial Director. Od 2000 roku był związany z AtMedia (broker telewizyjny) – jako wice prezes, a od 2007 roku – jako Prezes spółki. W 2010 roku został mianowany prezesem AtMedia Group.

Marcin Boroszko jest absolwentem arabistyki na Uniwersytecie Warszawskim, skończył również program General Management Program 5 w Harvard Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.