Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Brief.pl / Ludzie

11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia.

-

Marcin Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie zadba o dobrą współpracę między MiP a pozostałymi spółkami z Grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą.

Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 roku. Zaczynał jako dyrektor ds. Sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako General Commercial Director. Od 2000 roku był związany z AtMedia (broker telewizyjny) – jako wice prezes, a od 2007 roku – jako Prezes spółki. W 2010 roku został mianowany prezesem AtMedia Group.

Marcin Boroszko jest absolwentem arabistyki na Uniwersytecie Warszawskim, skończył również program General Management Program 5 w Harvard Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.