Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Brief.pl / Ludzie

11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia.

-

Marcin Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie zadba o dobrą współpracę między MiP a pozostałymi spółkami z Grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą.

Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 roku. Zaczynał jako dyrektor ds. Sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako General Commercial Director. Od 2000 roku był związany z AtMedia (broker telewizyjny) – jako wice prezes, a od 2007 roku – jako Prezes spółki. W 2010 roku został mianowany prezesem AtMedia Group.

Marcin Boroszko jest absolwentem arabistyki na Uniwersytecie Warszawskim, skończył również program General Management Program 5 w Harvard Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.