mBank zastąpi MultiBank i BRE Bank

Brief.pl / Aktualności

mBank odświeża wizerunek, a zaprojektowane od nowa logo jeszcze w tym roku zastąpi pozostałe marki w Grupie BRE.

-

Obowiązującą od 4 czerwca br. identyfikację wizualną mBanku zaprojektowała agencja BNA. Ma ona podkreślić uruchomienie premierowego serwisu transakcyjnego, do tej pory określanego mianem „projektu nowego mBanku”. Większa oferta – łączącą dotychczasowe elementy z nowymi – jest z kolei zwiastunem procesu łączenia marek BRE Banku pod wspólną nazwą mBank, która zastąpi dzisiejsze: mBank, MultiBank i BRE Bank.

Czasy, w których żyjemy, wymagają od nas dużej elastyczności, prostoty i w tych okolicznościach nazwa mBanku – wybrana z arsenału nazw, którymi operujemy – jest najlepsza. Z globalnego badania Value-D Millward Brown SMG/KRC wynika, że jest to bardzo dobra marka, również w wymiarze światowym. Wszędzie jest czytelna, elastyczna i zrozumiała. Ma duży potencjał – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku.

Marka mBanku została stworzona 13 lat temu dla pierwszego banku internetowego w Polsce, będącego częścią BRE. Dzisiaj pod tą nazwą bank obsługuje 3,5 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. 

– Wierzymy, że stworzenie jednej silnej marki pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku bankowym przy optymalnym wykorzystaniu budżetów marketingowych. Teraz każda kampania promocyjna będzie budować wizerunek i świadomość marki wśród wszystkich naszych klientów, bez względu na to, do którego segmentu skierowane będą nasze działania. Poza tym, projekt jednego banku oznacza również lepszą efektywność kosztową i organizacyjną – wyjaśnia Stypułkowski.

Identyfikacja wizualna ma pięć wersji kolorystycznych, które odpowiadają:

  •  podstawowy - wiodący logotyp „parasolowy” w grupie, jednocześnie zastępujący dotychczasowy znak internetowego mBanku;
  • affluent - skierowany do klientów zamożnych – Oferta Premium w mBanku, który docelowo zastąpi markę MultiBanku;
  • korporacyjny - wyróżniający ofertę bankowości korporacyjnej, który docelowo  zastąpi markę BRE Banku;
  • dla przedsiębiorców - wykorzystywany w ofercie dla klientów biznesowych, obsługiwanych dotychczas w mBanku i MultiBanku;
  • private banking - oznaczający ofertę bankowości prywatnej.

Identyfikacja Private banking

Identyfikacja korporacyjna

W pierwszym etapie procesu rebrandingu nowe znaki pojawią się przy ofertach dzisiejszego mBanku. Marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do listopada br., kiedy zostaną zastąpione nową nazwą. Wówczas swoje znaki zmienią też spółki zależne banku, takie jak Dom Inwestycyjny BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Management.

Celem planowanych zmian jest stworzenie kompleksowej oferty bankowej dostępnej w jednym miejscu i pod wspólnym logo. Pojawienie się nowych znaków nie oznacza zmiany modelu obsługi klientów w Grupie BRE.

4 czerwca zostały także uruchomione nowy, zbudowany od podstaw, serwis informacyjny oraz serwis transakcyjny. Za ich projekt i wykonanie odpowiedzialne są firmy Artegence i Intercon Systems.

–Uruchamiając nowy serwis transakcyjny, wkraczamy do światowej czołówki najbardziej innowacyjnych banków – mówi Jarosław Mastalerz, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. operacji i informatyki.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.