Ruszył drugi etap konkursu Gala Twórców

Ruszył drugi etap konkursu Gala Twórców

Brief.pl / Patronaty

W drugim etapie 11. edycji konkursu „Gala Twórców - Blog Roku i Video Roku” każdy, kto wyśle SMS w konkursie na wybraną osobę, jednocześnie wesprze podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. Lista ponad 1700 potwierdzonych zgłoszeń, na które można oddać swój głos, znajduje się na stronie blogroku.pl. Głosowanie potrwa do 1 marca do godz. 12.00.

-

Głosujesz - spełniasz podwójne marzenia


W drugim etapie Gali Twórców rywalizować będą osoby prowadzące bloga oraz, po raz pierwszy w historii konkursu, w oddzielnych kategoriach tematycznych – internetowi twórcy wideo. Poza zgłoszeniem całego bloga lub kanału video, każdy z twórców mógł dodatkowo zgłosić pojedynczy tekst lub materiał video w kategoriach Tekst Roku lub Video Roku. W puli nagród dla zwycięzców jest m.in. samochód.

Tradycją konkursu jest to, że środki uzyskane przez organizatora z głosowania SMS przekazywane są na cele charytatywne. W tym roku zostaną powierzone Fundacji Dziecięca Fantazja na spełnienie marzeń i potrzeb dzieci zmagających się z nowotworami, wadami wrodzonymi i chorobami genetycznymi.

 

Głosy SMS zadecydują o nominacjach do oceny przez jury


Wyniki głosowania SMS zadecydują o tym, kto spośród twórców wideo i blogerów oraz autorów tekstów lub materiałów wideo przejdzie do kolejnego etapukonkursu, gdzie twórczość każdego z uczestników oceni jury.

 

W tym roku zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybiorą:

Blog Roku (kategoria – juror):
kulinarne - Wojciech Modest Amaro,
pasje i twórczość – Mela Koteluk,
podróże – Hubert Urbański,
publicystyka – Robert Biedroń,
specjalistyczne – Paweł Zielewski,
styl życia – Dorota Wellman

Twórca Video Roku (kategoria - juror):
gaming – Marcin Momot,
lifestyle – Anna Dereszowska,
popularnonaukowe – Karol Wójcicki,
poradnikowe – Urszula Chincz,
rozrywka – Katarzyna Kwiatkowska,
vlog – Jarosław Kuźniar

Dodatkowe (kategoria – juror):
Tekst Roku (dla blogerów) – Tomasz Raczek,
Video Roku (dla twórców video) – Patryk Vega

Nagroda dla Bloga Roku, Twórcy Video Roku oraz grand prix dla Twórcy Roku 2015.

Spośród nominowanych przez jury twórców blogów kapituła konkursu wybierze, jak dotychczas - Blog Roku 2015 oraz równolegle z nominowanych twórców video - Twórcę Video Roku 2015.

Nowością w konkursie jest wprowadzenie nagrody głównej dla Twórcy Roku 2015. Kapituła konkursu składająca się ze wszystkich jurorów przyzna ten tytuł osobie, która nie tylko tworzy atrakcyjne treści na blogu czy kanale video lecz także w sposób interesujący i skuteczny posługuje się narzędziami social media, budując w ten sposób zaangażowanie swoich odbiorców.

 

Kalendarz konkursowy

 

1. Zgłoszenia uczestników do konkursu: zakończył się 23 lutego o godz. 12.00

2. Nominacje poprzez głosowanie SMS: 23 lutego (od godz. 15.00) – 1 marca (do godz. 12.00)

3. Przeliczenie głosów SMS i prezentacja 10 finalistów, którzy otrzymali najwięcej głosów w kategoriach tematycznych Blog Roku i Video Roku oraz 30 finalistów
w kategoriach Tekst Roku i Video Roku: 1 marca (godz. 15.00)

4. Ogłoszenie nominacji Jury w poszczególnych kategoriach konkursowych: 11 marca

5. Zakończenie konkursu i ogłoszenie laureatów: 18 marca

Regulamin oraz więcej informacji: www.blogroku.pl.

::

BRIEF jest patronem medialnym wydarzania.

::

Sprawdź, kto wygrał w poprzedniej edycji - BLOGERZY NIE PRZERYWAJCIE!

::

Foto: Fotolia/ Vesna Cvorovic

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.