Heureka i Pride&Glory Interactive łączą siły

Heureka i Pride&Glory Interactive łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Po 12 latach obecności na rynku agencja Heureka łączy siły z działającą od blisko pięciu lat agencją Pride&Glory Interactive.

-

Będą funkcjonować pod jedną marką, stając się największym europejskim oddziałem agencji digital.

Szczegóły dotyczące połączenia i oficjalna informacja na temat nowych władz zostaną przedstawione 6 czerwca br. podczas konferencji na Forum IAB.

:: ::

Współtwórcą i dyrektorem kreatywnym krakowskiej agencji Pride&Glory Interactive jest Dawid Szczepaniak, który znalazł się w tegorocznym rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg "Briefu".

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.