Onet prezentuje wiosenną ramówkę

Onet prezentuje wiosenną ramówkę

Brief.pl / Aktualności

Grupa mediowa Onet-RAS Polska, śladem tradycyjnych nadawców telewizyjnych i radiowych, zaprezentowała nową, wiosenną ramówkę. Już niebawem w serwisach Grupy będzie można zobaczyć nowe programy publicystyczne, lifestylowe, sportowe i rozrywkowe, które poprowadzą m.in. Tomasz Lis, Michał Pol, Michał Broniatowski, Paulina Młynarska, Zbigniew Urbański i Tomasz Jachimek. Czy Onet otwiera nowy rozdział w mediach online?

-

Wśród nowości programowych Grupy Onet-RAS Polska znajdą się własne produkcje, poświęcone tematom politycznym, społecznym i gospodarczym. W wiosennej ramówce znalazło się łącznie ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo.

- Naszym strategicznym celem w Polsce jest zredefiniowanie jakości mediów internetowych, a w szczególności wideo. Dlatego dziś otwieramy kolejny rozdział w mediach online, czego dowodem jest fakt, że najlepsi polscy dziennikarze rozpoczynają współpracę z naszymi serwisami internetowym – mówi Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.

 

Nowości programowe

 

Pierwsza z nowości wiosennej ramówki, realizowany na żywo program „Tomasz Lis” zadebiutuje 29 lutego. W cotygodniowym programie poświęconym najważniejszym wydarzeniom w Polsce i na świecie Tomasz Lis będzie rozmawiał ze znanymi osobami świata polityki, biznesu, kultury, sportu. program ma być realizowany w nowoczesnej, internetowej formule.

 

W paśmie biznesowym wiosną zadebiutuje autorski program Michała Broniatowskiego „Twarze Biznesu”. Redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” będzie rozmawiał z osobami znanymi z listy stu najbogatszych ludzi w Polsce o ich przepisach na sukces i codziennych motywacjach, pokazując biznes w szerszej, ludzkiej perspektywie.

 

 Kolejną z wiosennych propozycji jest start drugiej serii programu „Lustro” Pauliny Młynarskiej. Pierwszy odcinek programu został wyemitowany 17 lutego. Wśród zaproszonych gości znalazły się Helena Norowicz, Marta Żmuda Trzebiatowska, Dorota Wellman, Małgorzata Halber, Grażyna Wolszczak, Magdalena Środa, Marieta Żukowska i Lidia Popiel.

 

W ofercie sportowej jednym z ważniejszych programów tej wiosny ma być „Euro Misja 2016”, prowadzona na żywo przez Michała Pola, redaktora naczelnego „Przeglądu Sportowego”. Co tydzień wynikom i aktualnej formie piłkarzy i polskiej reprezentacji przyjrzą się znani goście i komentatorzy sportowi, w tym m.in. Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.

 

Niebawem czytelnicy portalu Onet.pl będą mogli obejrzeć program „Żółte papiery”, który poprowadzi satyryk i kabareciarz Tomasz Jachimek. W cotygodniowym programie będzie można zapoznać się z zupełnie nowym spojrzeniem na tematy kultury, rozrywki i polityki.

 

Wiosną zadebiutuje również druga seria programu „Mordor na podsłuchu”, którego autorami jest duet „Mleko pod nosem”, znany z takich produkcji jak „Ścianka myśli” i „Ogień pytań”. W krótkich odcinkach widzowie będą mogli zapoznać się z satyrycznym obrazem życia w polskiej korporacji, którego synonimem jest warszawski Mordor.

 

Jedną z ostatnich dużych nowości wiosennej ramówki jest premiera nowej, odświeżonej wersji „Twardego resetu”, który wiosną zadebiutuje pod nazwą „Urbański testuje”. Prowadzący program Zbyszek Urbański będzie prezentował, testował i sprawdzał technologiczne nowości oraz doradzał w zakupach.

 

W Onecie pojawi się również program publicystyczny na żywo, zatytułowany „Subiektywni”. Co tydzień, zaproszeni do studia czołowi dziennikarze, publicyści i eksperci, komentować będą najważniejsze wydarzenia społeczne i polityczne dotyczące Polski. Gospodarzem programu będzie jeden z najlepszych dziennikarzy w Polsce.

 

– Chcemy, aby serwisy Grupy Onet-RASP były miejscem, w którym zderzają się ze sobą różne opinie i poglądy – platformą, do prowadzenia konstruktywnego dialogu – mówi Aleksander Kutela, prezes zarządu Grupy Onet.pl.

 

Nowe osoby w Grupie Onet-RAS Polska

Do Grupy Onet-RAS Polska dołączają również Bartosz Węglarczyk, który obejmie stanowisko dyrektora programowego Grupy Onet.pl, Roman Młodkowski, który obejmie funkcję dyrektora zarządzającego segmentu biznes i finanse, Łukasz Grass – redaktor naczelny polskiej edycji Business Insidera oraz Marcin Cejrowski – nowy naczelny serwisu Plejada.pl.

Bartosz Węglarczyk, Roman Młodkowski i Łukasz Grass poprowadzą również wkrótce własne program publicystyczne.

 ::

Foto: Fotolia/victor217

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.