Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Brief.pl / Wiedza

Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to cel każdego przedsiębiorcy, który jest obecny w sieci. Jednak utrzymanie się w TOP 10 nie jest takie proste, ponieważ gigant z Mountain View często zmienia algorytmy pozycjonujące strony i rzadko informuje o wprowadzonych modyfikacjach. Contented by They.pl podpowiada co robić, a czego unikać podczas tworzenia treści na stronę.

-

Przedsiębiorcy i marketerzy wskazują, że dobra treść ma znaczący wpływ na ruch na stronie, czas wizyty użytkownika i na najważniejszą rzecz – sprzedaż. Ktoś może pomyśleć: jakim cudem dobre treści mogą wypływać na sprzedaż? Mówi się, że miłość czyni cuda… a Google po prostu kocha dobre treści.

Dlatego też, żeby udowodnić sceptykom, którzy nie za bardzo wierzą w moc content marketingu, i to, że jest on skuteczny, pokazujemy mechanizmy algorytmu Google, które premiują dobry content, a zły spychają w czeluści nieczytanego internetu. Google od kilku lat stopniowo wprowadza zmiany, które mają doprowadzić do tego, by Googleboty oceniały przydatność strony tak samo jak użytkownik.

Jakie powinny być teksty tworzone na stronę WWW?


1. Unikalne
2. Poprawne gramatycznie
3. Przydatne
4. Ciekawe
5. Wyczerpujące dany temat, a więc i obszerne – minimum 2500, a najlepiej 5000 i więcej znaków
6. Odpowiednio zilustrowane i miłe dla oka

Dowodem na to, że Google potrafi ocenić jakość tekstów, są choćby kolejne update’y, które wpływają na spadek pozycji wielu stron. Warto przy tym pamiętać, że gigant z Mountain View bardzo rzadko informuje o wprowadzonych zmianach. Rzadko też potwierdza domysły bacznych obserwatorów, którzy w drodze licznych eksperymentów, próbują ustalić mechanizm działania wyszukiwarki. Google pilnie strzeże tych mechanizmów, tak samo jak Coca-Cola swojej receptury. Jedno natomiast jest pewne – gigant z Mountain View „niszczy" złe treści, a dobre promuje.

Infografika przygotowana przez Contented by They.pl

::

Przeczytaj także:

KONWERSJA W CONTENT MARKETINGU

10 PRZYKAZAŃ SEO

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.