Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Brief.pl / Wiedza

Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to cel każdego przedsiębiorcy, który jest obecny w sieci. Jednak utrzymanie się w TOP 10 nie jest takie proste, ponieważ gigant z Mountain View często zmienia algorytmy pozycjonujące strony i rzadko informuje o wprowadzonych modyfikacjach. Contented by They.pl podpowiada co robić, a czego unikać podczas tworzenia treści na stronę.

-

Przedsiębiorcy i marketerzy wskazują, że dobra treść ma znaczący wpływ na ruch na stronie, czas wizyty użytkownika i na najważniejszą rzecz – sprzedaż. Ktoś może pomyśleć: jakim cudem dobre treści mogą wypływać na sprzedaż? Mówi się, że miłość czyni cuda… a Google po prostu kocha dobre treści.

Dlatego też, żeby udowodnić sceptykom, którzy nie za bardzo wierzą w moc content marketingu, i to, że jest on skuteczny, pokazujemy mechanizmy algorytmu Google, które premiują dobry content, a zły spychają w czeluści nieczytanego internetu. Google od kilku lat stopniowo wprowadza zmiany, które mają doprowadzić do tego, by Googleboty oceniały przydatność strony tak samo jak użytkownik.

Jakie powinny być teksty tworzone na stronę WWW?


1. Unikalne
2. Poprawne gramatycznie
3. Przydatne
4. Ciekawe
5. Wyczerpujące dany temat, a więc i obszerne – minimum 2500, a najlepiej 5000 i więcej znaków
6. Odpowiednio zilustrowane i miłe dla oka

Dowodem na to, że Google potrafi ocenić jakość tekstów, są choćby kolejne update’y, które wpływają na spadek pozycji wielu stron. Warto przy tym pamiętać, że gigant z Mountain View bardzo rzadko informuje o wprowadzonych zmianach. Rzadko też potwierdza domysły bacznych obserwatorów, którzy w drodze licznych eksperymentów, próbują ustalić mechanizm działania wyszukiwarki. Google pilnie strzeże tych mechanizmów, tak samo jak Coca-Cola swojej receptury. Jedno natomiast jest pewne – gigant z Mountain View „niszczy" złe treści, a dobre promuje.

Infografika przygotowana przez Contented by They.pl

::

Przeczytaj także:

KONWERSJA W CONTENT MARKETINGU

10 PRZYKAZAŃ SEO

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.