Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Jak zaprzyjaźnić się z Google’em? (Infografika)

Brief.pl / Wiedza

Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to cel każdego przedsiębiorcy, który jest obecny w sieci. Jednak utrzymanie się w TOP 10 nie jest takie proste, ponieważ gigant z Mountain View często zmienia algorytmy pozycjonujące strony i rzadko informuje o wprowadzonych modyfikacjach. Contented by They.pl podpowiada co robić, a czego unikać podczas tworzenia treści na stronę.

-

Przedsiębiorcy i marketerzy wskazują, że dobra treść ma znaczący wpływ na ruch na stronie, czas wizyty użytkownika i na najważniejszą rzecz – sprzedaż. Ktoś może pomyśleć: jakim cudem dobre treści mogą wypływać na sprzedaż? Mówi się, że miłość czyni cuda… a Google po prostu kocha dobre treści.

Dlatego też, żeby udowodnić sceptykom, którzy nie za bardzo wierzą w moc content marketingu, i to, że jest on skuteczny, pokazujemy mechanizmy algorytmu Google, które premiują dobry content, a zły spychają w czeluści nieczytanego internetu. Google od kilku lat stopniowo wprowadza zmiany, które mają doprowadzić do tego, by Googleboty oceniały przydatność strony tak samo jak użytkownik.

Jakie powinny być teksty tworzone na stronę WWW?


1. Unikalne
2. Poprawne gramatycznie
3. Przydatne
4. Ciekawe
5. Wyczerpujące dany temat, a więc i obszerne – minimum 2500, a najlepiej 5000 i więcej znaków
6. Odpowiednio zilustrowane i miłe dla oka

Dowodem na to, że Google potrafi ocenić jakość tekstów, są choćby kolejne update’y, które wpływają na spadek pozycji wielu stron. Warto przy tym pamiętać, że gigant z Mountain View bardzo rzadko informuje o wprowadzonych zmianach. Rzadko też potwierdza domysły bacznych obserwatorów, którzy w drodze licznych eksperymentów, próbują ustalić mechanizm działania wyszukiwarki. Google pilnie strzeże tych mechanizmów, tak samo jak Coca-Cola swojej receptury. Jedno natomiast jest pewne – gigant z Mountain View „niszczy" złe treści, a dobre promuje.

Infografika przygotowana przez Contented by They.pl

::

Przeczytaj także:

KONWERSJA W CONTENT MARKETINGU

10 PRZYKAZAŃ SEO

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.