Naucz się opowiadać historie

Naucz się opowiadać historie

Magazyn / Eventy

Czy opowieść Twojej marki jest na tyle interesująca, że odbiorcy zdecydują się rozmawiać o niej przy wieczornym grillu ze znajomymi? Czy da się tę opowieść rozwijać niczym dobry serial? Czy ma tajemnice, angażuje ciekawość, daje możliwość wyciągnięcia lekcji dla siebie? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś "nie", to zapraszamy się na drugą edycję szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", podczas którego dowiesz się, jak stworzyć wartościową opowieść dla marki?

-

Ruszają zapisy na drugą edycję szkolenia Storytelling, które odbędzie się 16 marca 2016 roku w Warszawie.

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

  • Zrozumiesz, dlaczego storytelling stał się tak popularny
  • Dowiesz się, dlaczego opowieści tak bardzo nas wzruszają. Dlaczego 30-sekundowa reklama potrafi sprawić, że mamy szkliste oczy?
  • Sprawdzisz, czy da się wydestylować „esencję opowieści”
  • Poznasz szkielet opowieści
  • Przekonasz się, czego jeszcze nie wiesz o opowieściach
  • Dowiesz się, jakie są przyczyny kryzysu zaangażowania
  • Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
  • Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści
  • Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości
  • Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy
  • Przekonasz się, jakie treści lubią ludzie, czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować
  • Dowiesz się, jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej
  • Przekonasz się, jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu
  • Poznasz, jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego

 

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci:

 

Artur Jabłoński - fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger.

Paweł Tkaczyk - prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”.

Michał Celmerowski - od 16 lat trener i coach umiejętności komunikacyjnych. W swojej karierze wykształcił 2000 menedżerów różnych szczebli. Od 8 lat zafascynowany storytellingiem.

Jacek Wasilewski - dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu na polski – "Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie" wydaną przez Saatchi &Saatchi.

::

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.