Naucz się opowiadać historie

Naucz się opowiadać historie

Magazyn / Eventy

Czy opowieść Twojej marki jest na tyle interesująca, że odbiorcy zdecydują się rozmawiać o niej przy wieczornym grillu ze znajomymi? Czy da się tę opowieść rozwijać niczym dobry serial? Czy ma tajemnice, angażuje ciekawość, daje możliwość wyciągnięcia lekcji dla siebie? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś "nie", to zapraszamy się na drugą edycję szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", podczas którego dowiesz się, jak stworzyć wartościową opowieść dla marki?

-

Ruszają zapisy na drugą edycję szkolenia Storytelling, które odbędzie się 16 marca 2016 roku w Warszawie.

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

  • Zrozumiesz, dlaczego storytelling stał się tak popularny
  • Dowiesz się, dlaczego opowieści tak bardzo nas wzruszają. Dlaczego 30-sekundowa reklama potrafi sprawić, że mamy szkliste oczy?
  • Sprawdzisz, czy da się wydestylować „esencję opowieści”
  • Poznasz szkielet opowieści
  • Przekonasz się, czego jeszcze nie wiesz o opowieściach
  • Dowiesz się, jakie są przyczyny kryzysu zaangażowania
  • Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
  • Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści
  • Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości
  • Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy
  • Przekonasz się, jakie treści lubią ludzie, czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować
  • Dowiesz się, jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej
  • Przekonasz się, jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu
  • Poznasz, jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego

 

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci:

 

Artur Jabłoński - fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger.

Paweł Tkaczyk - prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”.

Michał Celmerowski - od 16 lat trener i coach umiejętności komunikacyjnych. W swojej karierze wykształcił 2000 menedżerów różnych szczebli. Od 8 lat zafascynowany storytellingiem.

Jacek Wasilewski - dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu na polski – "Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie" wydaną przez Saatchi &Saatchi.

::

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.