Naucz się opowiadać historie

Naucz się opowiadać historie

Magazyn / Eventy

Czy opowieść Twojej marki jest na tyle interesująca, że odbiorcy zdecydują się rozmawiać o niej przy wieczornym grillu ze znajomymi? Czy da się tę opowieść rozwijać niczym dobry serial? Czy ma tajemnice, angażuje ciekawość, daje możliwość wyciągnięcia lekcji dla siebie? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś "nie", to zapraszamy się na drugą edycję szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", podczas którego dowiesz się, jak stworzyć wartościową opowieść dla marki?

-

Ruszają zapisy na drugą edycję szkolenia Storytelling, które odbędzie się 16 marca 2016 roku w Warszawie.

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

  • Zrozumiesz, dlaczego storytelling stał się tak popularny
  • Dowiesz się, dlaczego opowieści tak bardzo nas wzruszają. Dlaczego 30-sekundowa reklama potrafi sprawić, że mamy szkliste oczy?
  • Sprawdzisz, czy da się wydestylować „esencję opowieści”
  • Poznasz szkielet opowieści
  • Przekonasz się, czego jeszcze nie wiesz o opowieściach
  • Dowiesz się, jakie są przyczyny kryzysu zaangażowania
  • Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
  • Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści
  • Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości
  • Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy
  • Przekonasz się, jakie treści lubią ludzie, czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować
  • Dowiesz się, jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej
  • Przekonasz się, jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu
  • Poznasz, jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego

 

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci:

 

Artur Jabłoński - fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger.

Paweł Tkaczyk - prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”.

Michał Celmerowski - od 16 lat trener i coach umiejętności komunikacyjnych. W swojej karierze wykształcił 2000 menedżerów różnych szczebli. Od 8 lat zafascynowany storytellingiem.

Jacek Wasilewski - dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu na polski – "Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie" wydaną przez Saatchi &Saatchi.

::

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.