Naucz się opowiadać historie

Naucz się opowiadać historie

Magazyn / Eventy

Czy opowieść Twojej marki jest na tyle interesująca, że odbiorcy zdecydują się rozmawiać o niej przy wieczornym grillu ze znajomymi? Czy da się tę opowieść rozwijać niczym dobry serial? Czy ma tajemnice, angażuje ciekawość, daje możliwość wyciągnięcia lekcji dla siebie? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś "nie", to zapraszamy się na drugą edycję szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", podczas którego dowiesz się, jak stworzyć wartościową opowieść dla marki?

-

Ruszają zapisy na drugą edycję szkolenia Storytelling, które odbędzie się 16 marca 2016 roku w Warszawie.

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

  • Zrozumiesz, dlaczego storytelling stał się tak popularny
  • Dowiesz się, dlaczego opowieści tak bardzo nas wzruszają. Dlaczego 30-sekundowa reklama potrafi sprawić, że mamy szkliste oczy?
  • Sprawdzisz, czy da się wydestylować „esencję opowieści”
  • Poznasz szkielet opowieści
  • Przekonasz się, czego jeszcze nie wiesz o opowieściach
  • Dowiesz się, jakie są przyczyny kryzysu zaangażowania
  • Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
  • Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści
  • Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości
  • Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy
  • Przekonasz się, jakie treści lubią ludzie, czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować
  • Dowiesz się, jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej
  • Przekonasz się, jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu
  • Poznasz, jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego

 

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci:

 

Artur Jabłoński - fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger.

Paweł Tkaczyk - prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”.

Michał Celmerowski - od 16 lat trener i coach umiejętności komunikacyjnych. W swojej karierze wykształcił 2000 menedżerów różnych szczebli. Od 8 lat zafascynowany storytellingiem.

Jacek Wasilewski - dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu na polski – "Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie" wydaną przez Saatchi &Saatchi.

::

SPRAWDŹ PROGRAM SZKOLENIA

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.