Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Brief.pl / Aktualności

Chcesz zaistnieć i wypromować owoc swojej pracy? Do 29 lutego 2016 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

-

Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Zgłaszać się mogą osoby i podmioty z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

 

Kategorie

 

W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 12 kategoriach:

  • Kampania
  • Film
  • Druk
  • Radio
  • Media
  • Active Advertising
  • Digital & Mobile
  • Design
  • Fotografia
  • Ilustracja
  • Warsztat Audio / Video
  • PR&Event

Po raz pierwszy prace będą oceniane w nowej kategorii PR&Event, stworzonej dla projektów marketingowych, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event.

 

Jurorzy 

 

Prace oceniać będzie osiem grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:

  • Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Asia Malinowska, Brain
  • Digital & Mobile – Dawid Szczepaniak, VML
  • Active Adverstising – Jakub Korolczuk, Grey Group Poland
  • Design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
  • PR & Event – Maciej Waligóra, DDB&tribal
  • Fotografia – Wojtek Dagiel, LVOV
  • Ilustracja –Przemek Truściński ,Trust
  • Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company

  ::

Szczegóły na www.ktr.org.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.