wp - grudzien 2016

Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Brief.pl / Aktualności

Chcesz zaistnieć i wypromować owoc swojej pracy? Do 29 lutego 2016 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

-

Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Zgłaszać się mogą osoby i podmioty z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

 

Kategorie

 

W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 12 kategoriach:

  • Kampania
  • Film
  • Druk
  • Radio
  • Media
  • Active Advertising
  • Digital & Mobile
  • Design
  • Fotografia
  • Ilustracja
  • Warsztat Audio / Video
  • PR&Event

Po raz pierwszy prace będą oceniane w nowej kategorii PR&Event, stworzonej dla projektów marketingowych, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event.

 

Jurorzy 

 

Prace oceniać będzie osiem grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:

  • Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Asia Malinowska, Brain
  • Digital & Mobile – Dawid Szczepaniak, VML
  • Active Adverstising – Jakub Korolczuk, Grey Group Poland
  • Design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
  • PR & Event – Maciej Waligóra, DDB&tribal
  • Fotografia – Wojtek Dagiel, LVOV
  • Ilustracja –Przemek Truściński ,Trust
  • Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company

  ::

Szczegóły na www.ktr.org.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.