Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Brief.pl / Aktualności

Chcesz zaistnieć i wypromować owoc swojej pracy? Do 29 lutego 2016 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

-

Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Zgłaszać się mogą osoby i podmioty z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

 

Kategorie

 

W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 12 kategoriach:

  • Kampania
  • Film
  • Druk
  • Radio
  • Media
  • Active Advertising
  • Digital & Mobile
  • Design
  • Fotografia
  • Ilustracja
  • Warsztat Audio / Video
  • PR&Event

Po raz pierwszy prace będą oceniane w nowej kategorii PR&Event, stworzonej dla projektów marketingowych, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event.

 

Jurorzy 

 

Prace oceniać będzie osiem grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:

  • Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Asia Malinowska, Brain
  • Digital & Mobile – Dawid Szczepaniak, VML
  • Active Adverstising – Jakub Korolczuk, Grey Group Poland
  • Design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
  • PR & Event – Maciej Waligóra, DDB&tribal
  • Fotografia – Wojtek Dagiel, LVOV
  • Ilustracja –Przemek Truściński ,Trust
  • Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company

  ::

Szczegóły na www.ktr.org.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.