Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Brief.pl / Aktualności

Ile opinii musimy poznać, żeby zgłębić wiedzę na interesujący nas temat i dotrzeć do obiektywnej informacji? Brytyjskie wydawnictwo Trinity Mirror twierdzi, że trzy i tworzy aplikację Perspecs, dzięki której czytelnik może spojrzeć na informacje z trzech różnych stron i poznać trzy odrębne poglądy.

-

Nie da się zaprzeczyć, że media często prezentują informacje jednostronnie i pozostają w zgodzie z linią przyjętą przez konkretnego wydawcę.  Jak zatem dotrzeć do obiektywnej informacji i wyrobić sobie własne zdanie na temat aktualnych i najważniejszych wydarzeń na świecie?

Wydawnictwo Trinity Mirror stworzyło aplikację Perspecs, która ma na celu ułatwić konsumpcję ogromnej ilości treści udostępnianych w sieci. Dzięki niej użytkownicy będa mogli w łatwiejszy i szybszy sposób spojrzeć na konkretne zagadnienie z kilku stron.

 

Do trzech razy sztuka

 

jak działa ta aplikacja? Otóż każda informacja jest przedstawiona z trzech zupełnie różnych stron – poznajemy opinie trzech dziennikarzy na temat konkretnego zagadnienia. Jeśli temat dotyczy polityki, będziemy mogli przeczytać, co o tym sądzą dziennikarze lewicowi, prawicowi i ci pomiędzy. Jeśli jesteśmy zainteresowani opinią na temat książki czy filmu, możemy przeczytać recenzję pozytywną, neutralną i negatywną.

Użytkownik ma dostęp do publikacji najbardziej znanych światowych mediów. Perspecs publikuje jeden zestaw informacji dziennie, w którym można znaleźć interesujący dla siebie wątek. 

 

 

Często przyzwyczajamy się do źródeł informacji, z których korzystamy od lat. Aplikacja pozwala rozszerzyć pogląd na świat i na oczywiste dla nas kwestie. Wszystko sprowadza się do tego, że nie ma jednej poprawnej wersji wydarzeń i tylko my sami potrafimy wyciągnąć wnioski, które będą dla nas odpowiednie. 

Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Market w wersji próbnej, ale już została odznaczona nagrodą News HackDay BBC 2015. 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.