Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Brief.pl / Aktualności

Ile opinii musimy poznać, żeby zgłębić wiedzę na interesujący nas temat i dotrzeć do obiektywnej informacji? Brytyjskie wydawnictwo Trinity Mirror twierdzi, że trzy i tworzy aplikację Perspecs, dzięki której czytelnik może spojrzeć na informacje z trzech różnych stron i poznać trzy odrębne poglądy.

-

Nie da się zaprzeczyć, że media często prezentują informacje jednostronnie i pozostają w zgodzie z linią przyjętą przez konkretnego wydawcę.  Jak zatem dotrzeć do obiektywnej informacji i wyrobić sobie własne zdanie na temat aktualnych i najważniejszych wydarzeń na świecie?

Wydawnictwo Trinity Mirror stworzyło aplikację Perspecs, która ma na celu ułatwić konsumpcję ogromnej ilości treści udostępnianych w sieci. Dzięki niej użytkownicy będa mogli w łatwiejszy i szybszy sposób spojrzeć na konkretne zagadnienie z kilku stron.

 

Do trzech razy sztuka

 

jak działa ta aplikacja? Otóż każda informacja jest przedstawiona z trzech zupełnie różnych stron – poznajemy opinie trzech dziennikarzy na temat konkretnego zagadnienia. Jeśli temat dotyczy polityki, będziemy mogli przeczytać, co o tym sądzą dziennikarze lewicowi, prawicowi i ci pomiędzy. Jeśli jesteśmy zainteresowani opinią na temat książki czy filmu, możemy przeczytać recenzję pozytywną, neutralną i negatywną.

Użytkownik ma dostęp do publikacji najbardziej znanych światowych mediów. Perspecs publikuje jeden zestaw informacji dziennie, w którym można znaleźć interesujący dla siebie wątek. 

 

 

Często przyzwyczajamy się do źródeł informacji, z których korzystamy od lat. Aplikacja pozwala rozszerzyć pogląd na świat i na oczywiste dla nas kwestie. Wszystko sprowadza się do tego, że nie ma jednej poprawnej wersji wydarzeń i tylko my sami potrafimy wyciągnąć wnioski, które będą dla nas odpowiednie. 

Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Market w wersji próbnej, ale już została odznaczona nagrodą News HackDay BBC 2015. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.