Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Aplikacja Perspecs - nowy sposób na lekturę w internecie

Brief.pl / Aktualności

Ile opinii musimy poznać, żeby zgłębić wiedzę na interesujący nas temat i dotrzeć do obiektywnej informacji? Brytyjskie wydawnictwo Trinity Mirror twierdzi, że trzy i tworzy aplikację Perspecs, dzięki której czytelnik może spojrzeć na informacje z trzech różnych stron i poznać trzy odrębne poglądy.

-

Nie da się zaprzeczyć, że media często prezentują informacje jednostronnie i pozostają w zgodzie z linią przyjętą przez konkretnego wydawcę.  Jak zatem dotrzeć do obiektywnej informacji i wyrobić sobie własne zdanie na temat aktualnych i najważniejszych wydarzeń na świecie?

Wydawnictwo Trinity Mirror stworzyło aplikację Perspecs, która ma na celu ułatwić konsumpcję ogromnej ilości treści udostępnianych w sieci. Dzięki niej użytkownicy będa mogli w łatwiejszy i szybszy sposób spojrzeć na konkretne zagadnienie z kilku stron.

 

Do trzech razy sztuka

 

jak działa ta aplikacja? Otóż każda informacja jest przedstawiona z trzech zupełnie różnych stron – poznajemy opinie trzech dziennikarzy na temat konkretnego zagadnienia. Jeśli temat dotyczy polityki, będziemy mogli przeczytać, co o tym sądzą dziennikarze lewicowi, prawicowi i ci pomiędzy. Jeśli jesteśmy zainteresowani opinią na temat książki czy filmu, możemy przeczytać recenzję pozytywną, neutralną i negatywną.

Użytkownik ma dostęp do publikacji najbardziej znanych światowych mediów. Perspecs publikuje jeden zestaw informacji dziennie, w którym można znaleźć interesujący dla siebie wątek. 

 

 

Często przyzwyczajamy się do źródeł informacji, z których korzystamy od lat. Aplikacja pozwala rozszerzyć pogląd na świat i na oczywiste dla nas kwestie. Wszystko sprowadza się do tego, że nie ma jednej poprawnej wersji wydarzeń i tylko my sami potrafimy wyciągnąć wnioski, które będą dla nas odpowiednie. 

Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Market w wersji próbnej, ale już została odznaczona nagrodą News HackDay BBC 2015. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.