Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Brief TV / Aktualności

Z okazji tworzenia raportu "Stan Marketingu B2B w Polsce 2015" odbyła się debata poświęcona content marketingowi w Polsce. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny naszego magazynu Grzegorz Kiszluk. W debacie udział wzięli Karolina Czajka, head of B2B marketing communication,T-mobile; Magdalena Sarzyńska, content manager w firmie doradczej PwC; Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl oraz Wiktor Łyczko, CEO, GenerujLeady.pl.

-

Nie ma wątpliwości, że firmy B2B w Polsce widzą content marketing jako tę taktykę marketingową, która przynosinajwyższy zwrot z inwestycji w postaci zwiększonej sprzedaży. W taki sposób odczytujemy fakt, że najwięcej firm wskazało, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Deklaruje to aż ponad 2/3 respondentów! Warto przy tym wspomnieć, że kolejne najszybciej rosnące nakłady to e-mail marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Obie te techniki garściami czerpią z content marketingu – są to przecież kanały komunikacji, które wymagają zasilenia ich treścią.

 

Pobierz raport i dowiedź się wiecej!

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: thinglass

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.