Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Brief TV / Aktualności

Z okazji tworzenia raportu "Stan Marketingu B2B w Polsce 2015" odbyła się debata poświęcona content marketingowi w Polsce. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny naszego magazynu Grzegorz Kiszluk. W debacie udział wzięli Karolina Czajka, head of B2B marketing communication,T-mobile; Magdalena Sarzyńska, content manager w firmie doradczej PwC; Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl oraz Wiktor Łyczko, CEO, GenerujLeady.pl.

-

Nie ma wątpliwości, że firmy B2B w Polsce widzą content marketing jako tę taktykę marketingową, która przynosinajwyższy zwrot z inwestycji w postaci zwiększonej sprzedaży. W taki sposób odczytujemy fakt, że najwięcej firm wskazało, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Deklaruje to aż ponad 2/3 respondentów! Warto przy tym wspomnieć, że kolejne najszybciej rosnące nakłady to e-mail marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Obie te techniki garściami czerpią z content marketingu – są to przecież kanały komunikacji, które wymagają zasilenia ich treścią.

 

Pobierz raport i dowiedź się wiecej!

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: thinglass

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.