Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Brief TV / Aktualności

Z okazji tworzenia raportu "Stan Marketingu B2B w Polsce 2015" odbyła się debata poświęcona content marketingowi w Polsce. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny naszego magazynu Grzegorz Kiszluk. W debacie udział wzięli Karolina Czajka, head of B2B marketing communication,T-mobile; Magdalena Sarzyńska, content manager w firmie doradczej PwC; Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl oraz Wiktor Łyczko, CEO, GenerujLeady.pl.

-

Nie ma wątpliwości, że firmy B2B w Polsce widzą content marketing jako tę taktykę marketingową, która przynosinajwyższy zwrot z inwestycji w postaci zwiększonej sprzedaży. W taki sposób odczytujemy fakt, że najwięcej firm wskazało, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Deklaruje to aż ponad 2/3 respondentów! Warto przy tym wspomnieć, że kolejne najszybciej rosnące nakłady to e-mail marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Obie te techniki garściami czerpią z content marketingu – są to przecież kanały komunikacji, które wymagają zasilenia ich treścią.

 

Pobierz raport i dowiedź się wiecej!

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: thinglass

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.