Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Brief TV / Aktualności

Z okazji tworzenia raportu "Stan Marketingu B2B w Polsce 2015" odbyła się debata poświęcona content marketingowi w Polsce. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny naszego magazynu Grzegorz Kiszluk. W debacie udział wzięli Karolina Czajka, head of B2B marketing communication,T-mobile; Magdalena Sarzyńska, content manager w firmie doradczej PwC; Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl oraz Wiktor Łyczko, CEO, GenerujLeady.pl.

-

Nie ma wątpliwości, że firmy B2B w Polsce widzą content marketing jako tę taktykę marketingową, która przynosinajwyższy zwrot z inwestycji w postaci zwiększonej sprzedaży. W taki sposób odczytujemy fakt, że najwięcej firm wskazało, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Deklaruje to aż ponad 2/3 respondentów! Warto przy tym wspomnieć, że kolejne najszybciej rosnące nakłady to e-mail marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Obie te techniki garściami czerpią z content marketingu – są to przecież kanały komunikacji, które wymagają zasilenia ich treścią.

 

Pobierz raport i dowiedź się wiecej!

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: thinglass

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.